"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

sei ned traurig, hau i mi hoit auf dei schosserl und deine händ derfst daweil................ auf meine schultern legen.......und jetzt stell dir vor du machst einen teig...........geht schooo :)

sei ned traurig, hau i mi hoit auf dei schosserl und deine händ derfst daweil................ auf meine schultern legen.......und jetzt stell dir vor du machst einen teig...........geht schooo :)

massagefetisch:mrgreen: :falfor: :verschoben:

:nono::nono:passt scho:daumen:

locker bleiben LOCKER passt gschpiasda,s scho:daumen:

wonnst mi no wüst bin wieda da (aber nur kurz)
vielleicht hob i jo nebn pickats a bissl plotz? :mrgreen:

überleg überleg überleg... a kurvn i brauch a kurvn :confused:

ähmm.... i täts gspiarn wenn i ned so gut gepolstert wäre, weisst franzl :)

puhhh, war ned mei beste kurvn, aber ned schlecht für in der fruah

wonnst mi no wüst bin wieda da (aber nur kurz)
vielleicht hob i jo nebn pickats a bissl plotz? :mrgreen:
kaa thema hob jo zwaa knia:daumen:
ähmm.... i täts gspiarn wenn i ned so gut gepolstert wäre, weisst franzl :
von guade fraun kaunn nie genug do sei

phuu...gottseidaunk hob i ned nua zwaa knia sondern a zwaa händ - entspannen ihr verkrampften ENTSPANNEN--yesss---> so passts

ein franzltraum wird wahr:daumen:

der war ned schlecht :mrgreen:
na setz di nieda, i steh eh scho auf, reg di aber ned auf wennst im nassen sitzt :cool:

brrrr no do setz i mi net eini. des is gefährlich - vielleicht konns sie da franzl kana alimente leisten :mrgreen:
na i waß i setz mi mit regenmalnal drauf so geht nix durch und i konns nocha sche abwischn *rofl*

brrrr no do setz i mi net eini. des is gefährlich - vielleicht konns sie da franzl kana alimente leisten :mrgreen:
ähmm.... des war eh nur von mir..... da franzl wird ja doch ned afoch so.....beim massiern......oder do ?? :shock:

brrrr no do setz i mi net eini. des is gefährlich - vielleicht konns sie da franzl kana alimente leisten :mrgreen: *
das mit der unbefleckten empfängnis war a anderer i weis mi zu beherrschen -auch wenns schwerfällt*schleimmodusaus*uh der war jetzt irgendwie dreideutig:mauer:
na i waß i setz mi mit regenmalnal drauf so geht nix durch und i konns nocha sche abwischn *rofl*
wie bisd denn du drauf

ah jo guad guuuuaaaaadd:hss:

:shock:

Was rennt da ab in aller Früh?

Frühlingsgefühle bei DEM Wetter?

@SF

:nono: Solltest nicht aufpassen auf deine Knie? ;)

Reisst´s euch gfälligst zam! Und gebt´s ma an Kaffee und irgendein Kipferl oder was anderes süsses....:)

guten morgen buk!
*direinkipfalhinlegundamarmeladdazustell*

kaffee muast sölva hoin und bring ma an mit biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitte :mrgreen:

guten morgen buk!
*direinkipfalhinlegundamarmeladdazustell*

kaffee muast sölva hoin und bring ma an mit biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitte :mrgreen:

Jajaja so sans die jungen hübschen Dinger.....dauernd wollens einen ausnutzen :(

Kaffee holen muss man, als Sessel herhalten und das Herz brechens einen auch *schnief*

:roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gut mach ich einen Kaffee...hoff du halt´st was aus....in meinen Kaffees bleibt immer der Löffel stecken - manchen ist schon schwindlig davon gworden so stark mach ich die....nichts für schwache Gemüter. :cool:

Zurück
Oben