Smartys Weg zum Cuckold

Mitglied #3560

böses Miststück
Dieser Benutzer hat 10 Checks Premium-Mitglied Dieser Benutzer sucht keine Kontakte
Registriert
18.8.2004
Beiträge
8.768
Reaktionen
18.741
Punkte
803
Checks
10
Auch wenn ich mich jetzt total zum Trottel mach.
geh, woher denn :mrgreen:

A Frau wie Luxi wäre der absolute Hammer. Intelligent, hübsch und ironisch. Do tät i total drauf obfoan, wenn Sie mi zum Cucki mochn würde und mi wie Dreck behandeln tät.
Na ganz ehrlich.
Bei dir tät i wirklich ALLES mochn, wos du wüst.
Du bist echt a irre, wahnsinnig geile Frau.
Oh Gott !!!!!!!!!!!!!!!!
Alleine wann i schon seh, dass du an Beitrag gschriebn host, werd i schon total nervös.
Du bist anbetungswürdig, Luxi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wenn i sog, ALLES wos du wüst, dann man i a ALLES, wos du wüst.
Also Luxi,
wennst irgendmal amoi an Fußabtreter oder an Diener, Sklaven oder wos immer du wüst, brauchen solltest, dann schreib ma einfach. Und i kau da noch wos versprechen. Du wirst es mit absoluter Sicherheit net amoi a bissal bereuen.
na gut.... wennst ned verstehst, dann helf i dir....:roll:

stiefeln junge, du musst mal stiefeln besorgen....welche genau, des sag i dir no... :)
die tust dann schön einpacken, legst a bleamerl dazu, a büderl von dein pumpfi und schickst des ganze per post an die luxi...
dann....fragst einmal ganz vorsichtig an, ob sie vielleicht a büderl mit ihre neuen stieferln postet....
wenns deiner gnädig ist, wirds des tun....und des büderl von dein pumpfibild wirds anspucken und auch posten.... :daumen:

dann derfst weiter aufzählen was du ned alles machen tätst....

aber ohne stieferln, seh i schwarz für di... :confused:

Wenn i amoi in ana Cucki-Beziehung steh, gibts für mi ka andere mehr. Dann bin i auf mei Frauerl fixiert und los mi von ihr a keusch hoitn, wenn sie es will. Dann bin i absolut gehorsam und brav.
dann beweis mal dein gehorsam....oder bist nur a dampfplauderer? :cool:

Es ist mit Sicherheit ab einem gewissen Zeitpunkt eine tiefe emotionale Abhängigkeit beider.
bestimmt, bei luxi erkenn i scho ganz klar erste anzeichen von tiefer emotionaler abhängigkeit :mrgreen:
 
I was jo net amoi di Schuhnummer. und wenn, dann würd is schon gern persönlich übergebn.
 
I was jo net amoi di Schuhnummer. und wenn, dann würd is schon gern persönlich übergebn.
genaueres erfährst ja noch...
und dir is scho klar, dass du nichts mehr zu wollen hast??

soviel zu gehorsam.... :roll:
i glaub des wird nix, du bist ka guter diener :confused:
 
I was jo net amoi di Schuhnummer.
Die erfährste schon bei Bereitschaft, Dich drauf einzulassen. ;)


und wenn, dann würd is schon gern persönlich übergebn.
Das glaube ich sofort. Gern darfst es wollen. Spielen wird´s des aber ned wie ich Herrin Luxi kenne. ;)

Herrin Luxi. Hob i des pinselt? Meine Herrin isses ned. ;) Kei Angst. Mit mir würde sie höchstens . . . , aber erst nach unserem Vor-Vorspiel. Aber des würde Dir ja eh nix ausmachen dürfen. :twisted:
 
Dann soll i mi ganz einfach hinsetzen und wortn.
Deios is owa a net afoch.

I hob ka Schuhnummer, ka Adress - eigentlich gor nix.

Wos sui i jetzt mochn?
 
I bin wirklich a ganz braver Cucki. und i moch a ollas, wost sogst und wüst. Owa i hob jo ka Möglichkeit, dass is beweisn kunnt.
 
du smarty.... i leg a gutes wort für dich bei luxi ein, aber vurher schickst mal a packerl, i sag dir hier in kürze die schuhgrösse, welche genau, und a postfach-adresse....

und bis dahin, bist so gehorsam und demütig und scheisst mi ned mit pns zu, sonst wird dir wer auf die fingerln klopfen, weisst? :)
 
du smarty.... i leg a gutes wort für dich bei luxi ein, aber vurher schickst mal a packerl, i sag dir hier in kürze die schuhgrösse, welche genau, und a postfach-adresse....

und bis dahin, bist so gehorsam und demütig und scheisst mi ned mit pns zu, sonst wird dir wer auf die fingerln klopfen, weisst? :)

OLLAS KLAR.


Tut mir leid, wenn i di gestört hob. kommt nimma vor
 
Des derf do net woar sein - vergangene Woche noch hat er mir sein Herz zu Füßen gelegt...und jetzt. :mauer::mauer::mauer:

Do hätt i mi do scho fost mit dem Gedanken an a cuckoldbeziehung anfreunden können.....und daun des.:shock::shock::shock: Kaum drahst dem EF für a poar Tog den Ruckn zua, suacht er si scho a/zwa/drei aundere. :mad::mad::mad:
 
Des derf do net woar sein - vergangene Woche noch hat er mir sein Herz zu Füßen gelegt...und jetzt. :mauer::mauer::mauer:

Ach Manu ... so gings mir auch, als ich erfahren habe, dass er hinter unserm Rücken noch anderen seine Dienste anbietet.

Aber vielleicht können wir diese Enttäuschung gemeinsam besser verarbeiten ....
 
Ihr mochts mi fertig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihr spüts mit mir und mochts mi fertig !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Zurück
Oben