- Reaktionen
- 34.098
- Checks
- 75
ups des hot zerst so gscheppad wie i de haxen ausgstreckt hobNo no no ....pass auf da liegt da Rosl ihra Drahtbürschtn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ups des hot zerst so gscheppad wie i de haxen ausgstreckt hobNo no no ....pass auf da liegt da Rosl ihra Drahtbürschtn
Sei froh ...normal schnapptsups des hot zerst so gscheppad wie i de haxen ausgstreckt hob
Unterschätzt mich nichtDer Ton gefällt mir scho besser .....vielleicht wird aufn Bankerl bald a Platzerl für di frei
Ausgramt is gleiUnterschätzt mich nicht
heeee i lieg do grod so guadAusgramt is glei
Du fängst de Mäus ...des paßt schoheeee i lieg do grod so guad
i bin a gadse... hob feiraund und broat mi am ofnbankl.... so passts schoDu fängst de Mäus ...des paßt scho
Seit wann ham Stubentiger Feierabend?i bin a gadse... hob feiraund und broat mi am ofnbankl.... so passts scho
von 24h is a gadse genau 1h aktivSeit wann ham Stubentiger Feierabend?
Als ich den @Mitglied #239819 des letzte mal gesehen hab, da hat der auch so ein scharfes Getränk eingenommenHab eher dir für dich und @Mitglied #239819 gedacht... ich bleib lieber mit
So lang braucht die ned zum Fressenvon 24h is a gadse genau 1h aktiv
Als ich den @Mitglied #239819 des letzte mal gesehen hab, da hat der auch so ein scharfes Getränk eingenommen
Ja ....i glaub des war a lauwarme Ziegenmilch mit Honig oder soScharfes Getränk?
kacken, fressen und de 4x damischen fünfminutenSo lang braucht die ned zum Fressen
Des dat i nedmal in die Hand nehmen..geschweige denn in den Mund