- Reaktionen
- 42.141
- Checks
- 1
Do muast aufpassn.Muas i mi jetz fürchten, dass ihr euch zusammen tut![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Do muast aufpassn.Muas i mi jetz fürchten, dass ihr euch zusammen tut![]()
I glaub i mias ma moi de gerte vo meiner Frau für do herin ausborgen, damit es wieder brav werdets![]()
![]()
![]()
Na obsichtlich ned brav gwesn![]()
Des glaub i da sofort.![]()
![]()
![]()
Na obsichtlich ned brav gwesn![]()
I glaub i mias ma moi de gerte vo meiner Frau für do herin ausborgen, damit es wieder brav werdets![]()
Na i. Mog a wieder moi Sex hamAh geh, wer wü uns denn brav ham![]()
Heuer gibts vo beiden nix mehr des is fix.
Warsd zweng bravHeuer gibts vo beiden nix mehr des is fix.
I mein beidesWarsd zweng brav, oder z'frech?
Na gott sei dank. Muast erm a glei an PK verpassen, dann wird er hand zahm![]()
um es mit Goethes Worten auszudrücken - Faust, der Tragödie erster Teil, Studierzimmerszene, Vers 1867 ... NEINNa gott sei dank. Muast erm a glei an PK verpassen, dann wird er hand zahm![]()
Naaa, hab i ned vagessendu vagisst den neuen laptop und die moderne Unterhaltungselektronik
du vagisst den neuen laptop und die moderne Unterhaltungselektronik
nimmst beides mit auf Reha?Naaa, hab i ned vagessen![]()
Selbst is der MannI mein beides. Und sie will das i längere zeit nur geil bleib. Weil jeden tag derf i sie am abend lecken ...
Haha mit an angelegten PK a bissl schwierigSelbst is der Mann![]()
I hob a Flex , und vielleicht einen passenden Schlüssel …..Haha mit an angelegten PK a bissl schwierig![]()
Do wird da dann oba des lochn vagehnI hob a Flex , und vielleicht einen passenden Schlüssel …..
De meine Macht an Kurs in Wien ….domina Grundkurs
![]()