- Reaktionen
- 42.118
- Checks
- 1
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sche wieda mal was von dir zu lesenaber die paar mal halt....![]()
Anfang 2024 muass wieder moi a Kaffeetschal stattfinden....![]()
I muass rasten. Hob daun wieder 2 hoate Tog...und i moa( hoffentlich ned) i briat scho wieder wos aus.Hui, die Mostis san heit ruhig
Warten alle am Nikolaus?
Dann wünsch i da ruhige Dienst und das'd nix ausbriatstI muass rasten. Hob daun wieder 2 hoate Tog...und i moa( hoffentlich ned) i briat scho wieder wos aus.
Und na i hob eam vernascht...den Nikolo![]()
Meiben ergebensten Dank, Herzog von Ringelblum!Möge die werte Edeldame einen angehmen, erquickenden Schlaf haben.
Jo auchJo wei deine Mitarbeiterinnen dich wärmen
Mocht dir niemand warme Umschläg mit Händ' und Fiaß?I muass rasten. Hob daun wieder 2 hoate Tog...und i moa( hoffentlich ned) i briat scho wieder wos aus.
Und na i hob eam vernascht...den Nikolo![]()
Nönö...des is mei Job...Mocht dir niemand warme Umschläg mit Händ' und Fiaß?![]()
an Fichtennadeltee mit Ingwer und Zitrone...ich schwöre drauf...heißt nicht umsonst * die Medizin der Götter * hat mir schon bei vielem geholfen....und i moa( hoffentlich ned) i briat scho wieder wos aus.
Schnaps! Den Snaps net vagessnan Fichtennadeltee mit Ingwer und Zitrone...ich schwöre drauf...heißt nicht umsonst * die Medizin der Götter * hat mir schon bei vielem geholfen...