6
Gast
(Gelöschter Account)
genau, owa bei mi is hintn a vorn... vorn spült dˋMusi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
genau, owa bei mi is hintn a vorn... vorn spült dˋMusi
hamma eh ned, dafir hot uns grod vorher a kaibl as fitnessstudio ersetztGute Nacht, euch Beiden.... und dats heut nimma zvü goaßn
... der Wolf wird doch wohl nu a Kaiwal dawischnhamma eh ned, dafir hot uns grod vorher a kaibl as fitnessstudio ersetzt
du bist wirklich a gaudewipfal... der Wolf wird doch wohl nu a Kaiwal dawischn
sog ma jo, den überdruck in die eier bau i va zeit zu zeit a o, und und und ........Sunst ois klar mei Kuhhirte
Dito, aber des mitn Heu machen is nix wordensoda, 2. schnitt hamma a siliert
hot bei uns a gfunkt, wir ham´s gschafft die einzelnen schönwettertage zu stellenDito, aber des mitn Heu machen is nix worden
Ja ich hab mich nicht getraut und es noch stehen gelassen, der Boden dort war die Tage immer rechr feucht. Jetzt homa nur siliert wos gepasst hathot bei uns a gfunkt, wir ham´s gschafft die einzelnen schönwettertage zu stellen
owa i hob scho olle register gezogenJa ich hab mich nicht getraut und es noch stehen gelassen, der Boden dort war die Tage immer rechr feucht. Jetzt homa nur siliert wos gepasst hat
Alles klar, des hab i alles net. So heists wartenowa i hob scho olle register gezogen
mit aufbereiter gemäht
oft genug gekreiselt
und noch fleißig am heuboden mit der kaltbelüftung belüftet
owa san in der heutigen zeit gor ned so extreme unkostenAlles klar, des hab i alles net. So heists warten
Ok naja wenn dann würde ich eine Belüftung für Rundballen brauchen weil ich presse das Heu auch zu Ballenowa san in der heutigen zeit gor ned so extreme unkosten
grod die ballenbelüftung is ned so meinesOk naja wenn dann würde ich eine Belüftung für Rundballen brauchen weil ich presse das Heu auch zu Ballen
Ok verstehe, naja anders ist es bei mir nicht realisierbar weil i keinen Heukran habgrod die ballenbelüftung is ned so meines
es muaß extrem locker gepresst werden, sonst geht di koa luft durch
owa ohne die hydraulische ballenzange tust dich auch beim aufsetzen schwer, weil sie so locker sindOk verstehe, naja anders ist es bei mir nicht realisierbar weil i keinen Heukran hab