Privat Diverses Freizeit und Diskussions Fred der NÖLer.......

Do host natürlich komplett recht. Deine Beiträge san sprochlich gaunz sche gefinkelt. :up: Oba des is jo eh koa Geheimnis.

I lern scho va Dir: I hob gsogt "neamt hungert", des hoaßt ned, dass wos zum Essen gibt. ;) Ma denkt nur ned draun. :D
Nein das man denken sollte wen ich den Mund aufmache weil ich es nicht vorher tue ist kein Geheimnis 🤣🤣.

Fazit erster freier Tag die Woche viel zu viel gegessen mir ist schlecht ... und das mir mit jemandem gemeinsam übel wird kann ich wirklich nicht brauchen... 🤣

Nein das man denken sollte wen ich den Mund aufmache weil ich es nicht vorher tue ist kein Geheimnis 🤣🤣.

Fazit erster freier Tag die Woche viel zu viel gegessen mir ist schlecht ... und das mir mit jemandem gemeinsam übel wird kann ich wirklich nicht brauchen... 🤣

wer da verfressen is ;) so jetzt san ma im richtigen threat. zeig 😂

Dieses Temperatur Dingsbums leuchtet und schreit schon wieder.....gleich beim starten aber.... und dann hab ich gschaut.... und gsehn.... das ich wieder eine Flüssigkeit verlier.
Schaut und fühlt sich wie Öl an.
hau in mechanika a knackwatschn owe....
brauchst am Mittwoch a hol und bring service ???

deinen nicht gepunkteten popo? glaub ich wars 😅
Siagst @Mitglied #478451 , genau so wos hob i gmonat: Va "mitn Po punktn" auf "gepunkteten Po" kemma. Des find i total geil. :)
I hoff, des reißt jetzt neamt ausm Zusaummenhaung, sunst hoaßts:
'....auf "gepunkteten Po" kemma. Des find i total geil.' 😄

Zurück
Oben