- Reaktionen
- 21.130
- Checks
- 24
Marillen gebrannt verstehe ich aber was machst mit der Wassermelone...auswindtnMehr mag i ned. I brauch viel Flüssigkeit
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Marillen gebrannt verstehe ich aber was machst mit der Wassermelone...auswindtnMehr mag i ned. I brauch viel Flüssigkeit
na solang der Hamster nicht entflogen ist....Oder der Hamster gestorben oder Wellensttich entflogen.![]()
Lecken darf i nu darankein Sex mehr du armer
oder der Goldfisch ertrunkenna solang der Hamster nicht entflogen ist....![]()
Des sagst Du...Meistens ist leider so, dabei san ma goar ned so schlimm![]()
Du host di jo a traut und neamd hot da wos dau..oder woass i do wos nedDes sagst Du...![]()
Na du bist eh a brave, des war a scherzDu host di jo a traut und neamd hot da wos dau..oder woass i do wos ned![]()
aus Wassermelone macht man boleMarillen gebrannt verstehe ich aber was machst mit der Wassermelone...auswindtn![]()
Vielleicht is a nu traumatisiert und muaß no ois verarbeitn?Du host di jo a traut und neamd hot da wos dau..oder woass i do wos ned![]()
Na du bist eh a brave, des war a scherz![]()
aus Wassermelone macht man bole![]()
Na du bist eh a brave, des war a scherz![]()
Tuats net unsern Ruf ruiniern...danke, du bist a a braver gg
Haums eam zu vielVielleicht is a nu traumatisiert und muaß no ois verarbeitn?![]()
Du schauMeistens ist leider so, dabei san ma goar ned so schlimm![]()
Komplett WurschtTuats net unsern Ruf ruiniern...![]()
Is der Ruf erst mal ruiniert lebt es sich ganz ungeniertTuats net unsern Ruf ruiniern...![]()
Wünsch ich dir auch.I hau mi jetzt in regn aussi, bis abends dann..schönen nm, pfiat eich![]()
War grad drausst nass bis auf Haut. Heit kann ma nur nackert raussI hau mi jetzt in regn aussi, bis abends dann..schönen nm, pfiat eich![]()
Wo kann man das kontrollierenWar grad drausst nass bis auf Haut. Heit kann ma nur nackert rauss