- Reaktionen
- 8.652
- Checks
- 1
Kann man User die "Diesem Mitglied folgen" also mir folgen löschen?
Im voraus Danke für eure Infos....
Im voraus Danke für eure Infos....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Du kannst zumindest in den Privatsphäre Einstellungen sides von "nur Mitglieder" auf "nur Mitglieder, denen DU folgst" stellen. Dann sehen euren Newsfeed zumindest nur Leute denen ihr folgt.aber danke für die info...
Des scho. Aber mir folgt a Schwanzava, da Charly..., den tät i schon gerne abhängen.nutzert a net vü. Im Prinzip könnt si aner a Lesezeichen mit dein Profü machen, dann ghörst ihm.
Des scho. Aber mir folgt a Schwanzava, da Charly..., den tät i schon gerne abhängen.
Und glei unter "a" a Mumpfl in Nahaufnahme. Des hob I ned....... scheisse, i hob zwa.
Servas @Mitglied #400301Des scho. Aber mir folgt a Schwanzava, da Charly..., den tät i schon gerne abhängen.
Red doch Du ned, Dei Listn is nu vuil ekliger als meine. Ka Wunder, dasst saufst.
I ko oba nu schnöla renna ois Du - bin jo a nu jünger!Red doch Du ned, Dei Listn is nu vuil ekliger als meine. Ka Wunder, dasst saufst.
Du rennst doch höchstens schnö, wann Dei Oide Sex wuill.I ko oba nu schnöla renna ois Du - bin jo a nu jünger!
Wieso woast denn Du des scho wieda - hat sie Dich leicht erwischt!Du rennst doch höchstens schnö, wann Dei Oide Sex wuill.
Na, I woar schnölla und in de Kneipn hams as ned einelassn.Wieso woast denn Du des scho wieda - hast sie Dich leicht erwischt!
Da siagst wieder mal dass die Kneipe der beste Zufluchtsort gegen die rabiaten Weibsbuida is!Na, I woar schnölla und in de Kneipn hams as ned einelassn.
I wollt ja meinem Follower Charlie scho a PN schicken, dass er bitte "nicht mehr folgen" kurz anklickt. Aber vielleicht tut ihm das dann weh, das mag ich auch nicht.Da siagst wieder mal dass die Kneipe der beste Zufluchtsort gegen die rabiaten Weibsbuida is!
Und wenn Du noch so auf Deinen Followern herumreitest - ich schau sie mir nicht an - nein nein nein!I wollt ja meinem Follower Charlie scho a PN schicken, dass er bitte "nicht mehr folgen" kurz anklickt. Aber vielleicht tut ihm das dann weh, das mag ich auch nicht.