"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

:daumen: genau de gibts bei uns aa :p - :p wien is überhaupt die hauptstadt der grantigen:mad:

nur sepplhuat trong,s bei uns selten:mrgreen:
wos? hauptstadt der grantigen? i muss wirklich mal nach wien kommen .. soviele nette ungrantige wiener wie hier san..:D

der sepplhut.. naja, den tragen nur die ganz oiden.. die die scho seit 40 joar a schliessfach für earna erbmasskrug im wirtshaus ham :mrgreen: :mrgreen:

... der sepplhut.. naja, den tragen nur die ganz oiden.. die die scho seit 40 joar a schliessfach für earna erbmasskrug im wirtshaus ham :mrgreen: :mrgreen:

ned blos de - aa de Preißn - und da kannt i na boid grantig wern

ja guad.. des is a ganz andre gschicht.. aber da is da sepplhuad dann a aus fleece oder dem oktoberfestbilligfilz... luja sog i :D

richtig - und vor allem --> nur de trogn an Sepplhuad - de andan, de im Wirtshaus, de ham no an richtig'n Trachtnhuad und den hamms ebba scho seit da Firmung - wei des, wos da Belle greaßa word is, san de Hoor weniga worn - und drum passt a eahna heid no :p

soa.. ein glaserl vom franzl und die dag'lassne vom lod genehmige ich mir noch.. und sag schon mal leise servus :)

guts nächtle an die runde und bis in a paar stund =)
lilith

a guads Nächtle zruck - schlaf guad und draam was Scheens - i ziag ma jetztad no an Obstler nei und hau mi dann aa aufs Ohr (saubleed, wann des ned imma so weh doa daad) :p

:gutenmorgen: gemeinde:daumen::moin:

kaffee und gau gau auf den tisch

warme u kalte milch (ananassaft net vagessn) :mrgreen:

ham and eggs und bacen and eggs

eier im glas sowie diverse weiche eier

apfel,birne,zwetschke u. pfirsich fian steirabua(original steirisch)

all das auch als saft-frisch saftig steir...

a bauernbrot und a bauernbutter

toastbrot

aufgschniedane semmeln

croissant,s

vahockats,wurst,schinken,und marillenmarmelade

an teller rosinen zum spielen ned zum essen fia pickats und benno:mrgreen:

guten appetit !

Ich seh gar nicht ein, warum ich "drüben" Frühstück richten soll, wenn es hier so leckere Sachen gibt!

*Teller vollschaufel -- mich ins hinterste Eckerl setz...*

@freunddersonne: Müde oder zu wenig postings?? :mrgreen: ;)

Zurück
Oben