- Reaktionen
- 84.698
- Checks
- 7
Ohne Schokolade, 24Stk, ungeöffnet
Bei Interesse bitte PN
Bei Interesse bitte PN
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hy was meinst du
Deine 2 oidn gegen de 24 pralln Dinger?wolln ma eier tauschen?
immerhin hob i zwoa guat greifte eierDeine 2 oidn gegen de 24 pralln Dinger?
wöche?Womit seins gefüllt?
I hob in 3 einigschaut, Winterfiguren, vermutlich moi vo an AdventskalenderWomit seins gefüllt?
Also doch nicht ungeöffnetI hob in 3 einigschaut, Winterfiguren, vermutlich moi vo an Adventskalender
die neugier is a luadaAlso doch nicht ungeöffnet
I hob gwusst, dass des kimmt.... Oba wie hätt i sunst dei Frog beauntwortn soinAlso doch nicht ungeöffnet
Mah des wollt ich schreim...die neugier is a luada
Ma cum he willst mich ficken ....sorry war aufgelegt....im mog di anfoch....echt...I hob gwusst, dass des kimmt.... Oba wie hätt i sunst dei Frog beauntwortn soin
und wieso host as ned gmocht?Mah des wollt ich schreim...
I di a, oba mit etlichen pausen dazwischn, kretznMah des wollt ich schreim...
Ma cum he willst mich ficken ....sorry war aufgelegt....im mog di anfoch....echt...
Weil bei uns neugierig wie schwein heisst...und wieso host as ned gmocht?
tjo, sche zeit lossn, ned das dabei jemand an herz zick zack hotI di a, oba mit etlichen pausen dazwischn, kretzn
a ha, weilst überoll rum riasslstWeil bei uns neugierig wie schwein heisst...
On off ignore und weiter beziehung Ich bin auch echt a ü-ei spannend lustig und steh auf schoko lade ...I di a, oba mit etlichen pausen dazwischn, kretzn
Herzkasperl gefickt...brandaktuell wurde er mitn polster erstickt....tjo, sche zeit lossn, ned das dabei jemand an herz zick zack hot