Y
Gast
(Gelöschter Account)
welcher teig?Selbst gemacht!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
welcher teig?Selbst gemacht!![]()
den, den er gestern versaut hatwelcher teig?
Kein FotobeweisSelbst gemacht!![]()
Schick mir 6 Zahlen aus 49. Ich mach einen Tipp und wenn wir gewinnen, teilen wir.Schade! Ich habe schon einiges an kleinen Sachen gewonnen
jo mei....passiert hoid. i hob mein letztn ah zwenig durchmischtden, den er gestern versaut hat![]()
![]()
Da war der höchste Gewinn bis jetzt zweistelligSchick mir 6 Zahlen aus 49. Ich mach einen Tipp und wenn wir gewinnen, teilen wir.
za wos?trinkn hüft ah![]()
nau supa... zerst 2 Wiesel trunkn, daunn hob i jetz Hunga kriagt... 2 Marmeladbrotal gfuttert und i hob imma nu Hunga
![]()
nau supa... jetz hob i Gusta auf an Käsekrainer-Langos-Hotdogza wos?... dass i nu meah Hunga kriag?
![]()
nau supa... jetz hob i Gusta auf an Käsekrainer-Langos-Hotdog![]()
Und in dem blöden Quizduell kommt Lieferando Werbung mit geilem BurgerUnd was glaubst auf was i scho wieder an Appetit hob....
Danke!!!!!!!!
Des is ois wurscht ... De Händ missan sa se gwoschn homNatürlich voll bio, heimisch, klimaneutral, gentechnikfrei, weitab von 5G angebaut mit Heilwasser gegossen und von ungeimpften Arbeitern gepflückt!
1110,50€ für eine Schachtel in Frankreich
Sonst kommt a besonderes Aroma dazuDes is ois wurscht ... De Händ missan sa se gwoschn hom![]()