2. Date

Dann wirds wohl stimmen, zumindest bei deinen Partnern.:mrgreen:

Aber mit diesem Irrglauben stehst du nicht allein da. Du könntest dich neben meine Mutter stellen.
Als ich einige Blumen gekauft habe und sie besuchte, die Blumen aber da es Winter war und Frost hatte für die Dauer meines Besuchs ausladen und ins Haus bringen musste, meinte die auch, was hast du denn ausgefressen.:mauer:

Ein Grund Blumen für eine Frau zu kaufen könnte ja auch die Aussicht auf die Belohnung dafür sein.:lehrer:

:fragezeichen: nö nit bei meinen partnern.....ähm..aber najo.....:hmm:.....najo...bis.....halt.......na auf 1nen :mrgreen:

und du, ich meinte damit aber jetzt nicht nur blumen, sondern geschenke allgemein, also egal welcher art!!!!!!!!!!!
verstanden? nö? na dann pech gehabt.....so, zeit is wieder um für mich zum blödeln, also............
:winke:

PS: :shock: BELOHNUNG?????? FÜR WAS :haha: :haha: :haha:

Ich bins auf jeden Fall nicht. (um etwaigen Gerüchten zuvor zu kommen)
Aber ich hätte da einen in Verdacht:hmm:

:haha: :haha: :haha: na das dus ned bist ist doch wohl klar :haha: gott! I brich nieder :haha: :haha: :haha:

und wen hast denn scho wieder in verdacht? Verweigerer? nö!!!! das gleich mal vorweg :mrgreen:

so....und nun schlafts guat........bzw. noch viel spaß heute hier!
:winke:

versteh ned warum man immer etwas schenken muss um zu imponieren :mauer:

Du als imposante Erscheinung hast es ja auch net notwendig - obwohl über a Flascherl gfrei i mi imma, wennst mal wieder bei mir reinschneien solltest. :p(Blunzngrestl hob i ma eh scho abg´schminkt :mrgreen:)

Du als imposante Erscheinung hast es ja auch net notwendig - obwohl über a Flascherl gfrei i mi imma, wennst mal wieder bei mir reinschneien solltest. :p(Blunzngrestl hob i ma eh scho abg´schminkt :mrgreen:)

ok beim treffn lod i di auf a blunzngrestl ein - vasprochn (i hoff des haums durt) , owa rosn nimm i kane mit gö :mrgreen:

ok beim treffn lod i di auf a blunzngrestl ein - vasprochn (i hoff des haums durt) , owa rosn nimm i kane mit gö :mrgreen:

I hob jo gmant, i hob ma des Grestl samt der Blunzn eh scho ogschminkt - gibt´s durt nämli net. :cry:I kenn de Speiskoatn scho fost auswendig.;)
Bestö ma liaba a Bier und vagiss de Rosn - wir hobn jo unsa 2. Date scho laung hinta uns. :haha::bussal:

Zurück
Oben