G
Gast
(Gelöschter Account)
I bin ja ned so neugierig...siehst und das unterscheidet uns, ich hab zwar das zimmer 25 war aber auch in anderen mich umschauen!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I bin ja ned so neugierig...siehst und das unterscheidet uns, ich hab zwar das zimmer 25 war aber auch in anderen mich umschauen!
servas NochbarBin auf Nr. 19...
Mit Whirlpool und Meeresblick!!
Schnarchst du?
Drum... Schwimmflügerl anlegen wannst bei da schwarzen Luft austeufelst...servas Nochbar
Wir san am Meer? Des hob i im Finstern gestern goa net g'sehn
Do trink i mein Kaffee glei am Strand
Dann bete, dass du vor mir einschläfst!
….und das frühstück bring ich gleich mit ins bettAuch 5 …… wir teilen uns ein zimmer meine liebe
A Du woarst des der mitten in da Nocht sei Nos'n einag'steckt hodsiehst und das unterscheidet uns, ich hab zwar das zimmer 25 war aber auch in anderen mich umschauen!
Du hoffst zumindest dass de Nasn war...A Du woarst des der mitten in da Nocht sei Nos'n einag'steckt hod
i war eh ganz leiseA Du woarst des der mitten in da Nocht sei Nos'n einag'steckt hod
5Ich bin die erste in Zimmer 5...
Jeder der rein will, muass oiso über mi drüber...
Witz lass nach...
Kommst zu uns, wir haben a Schlafsofa im ZimmerHab meinen Zimmernachbarn erspäht... i schlaf am Gang! Anhang anzeigen 11654068
Von Pimmel an Dosenbier kriag i Albträume! Anhang anzeigen 11654074
Bist narrisch, jetzt seid's scho zu viert
Bist narrisch, jetzt seid's scho zu viert
Zum Glück ist des Zimmer weit weg...da geht's sicha voi zua...Bist narrisch, jetzt seid's scho zu viert