- Reaktionen
- 714
Oba jo grgr@Mitglied #184730 wos lochstn do wer was wüh er mi do
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Oba jo grgr@Mitglied #184730 wos lochstn do wer was wüh er mi do
Servus Crasy, manst Du de Bam im WoidWie gehts da mit deine Bamm
Hawi, schön dich zu lesen , eh klar meine ich dieServus Crasy, manst Du de Bam im Woid
Jo soweit eh guat, de meistn Kundn vo uns mit de Biomasse (Hackschnitzl) Heizungen decken se jetzt scho aufn Winter ei, do samma mit drei Häcksler in Tirol, dem Allgäu, Vorarlberg unterwegs, und de Schlägerungs Mannschaft is im Schwarzwald, da is so a kloana Orkan durchpfiffn und hot um de 40.000 fm grissn, oiso de Alm wer i heier vielleicht amol am Wochenend segn, so is hoit wanns tüchtige Nachkommen hosteh klar meine ich die
Zuerst gehören die alten aufbraucht , werden sich dein Nachkommen denken , sunnyJo soweit eh guat, de meistn Kundn vo uns mit de Biomasse (Hackschnitzl) Heizungen decken se jetzt scho aufn Winter ei, do samma mit drei Häcksler in Tirol, dem Allgäu, Vorarlberg unterwegs, und de Schlägerungs Mannschaft is im Schwarzwald, da is so a kloana Orkan durchpfiffn und hot um de 40.000 fm grissn, oiso de Alm wer i heier vielleicht amol am Wochenend segn, so is hoit wanns tüchtige Nachkommen host
Des Gfühl hob i scho a Crasy oba wos tat i sunst mit an Haufn Freizeit,Zuerst gehören die alten aufbraucht
Ja , wascht a glei imma beim sexellnDes Gfühl hob i scho a Crasy oba wos tat i sunst mit an Haufn Freizeit,
SIHA, her mit dirJetzt muas ich amoi in @Mitglied #158451 frong ob ih mit Weinbau eh a mitschreim derf
@Mitglied #184730 wos lochstn do wer was wüh er mi do
Anhang anzeigen 9008468
Aufpassen Burschen
Wir kummst auf dessupa, de gabi hebt gauns sche des niwo !
Wir kummst auf des
Hob i schickt grigt und sofurt aun eich denkthaha, da schmä mid de eia !!
Hob i schickt grigt und sofurt aun eich denkt
Weng de samunollnmahe, dnake
owa vo an oidn baun is i kane eia !!
Weng de samunolln
Stimmt jo san gferlich
Oiso gesunde Eier vom BauernStimmt jo san gferlich
No hoff i doOiso gesunde Eier vom Bauern
da Bauer a!No hoff i do