- Reaktionen
- 6.514
- Checks
- 2
McHale wenn i richtig sigschaug guat aus, wos isn des fiar a Fabrikat,
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
McHale wenn i richtig sigschaug guat aus, wos isn des fiar a Fabrikat,
jo, deine augen sehn no richtigMcHale wenn i richtig sig
Ja auf die kann ich mich normal verlassen, des seg was sie segn wollenjo, deine augen sehn no richtig![]()
extra neu schaut die owa ned ausHab mir heuer auch ein neues Spielzeug gekauft. Für einen Kleinhäusler grad richtig, zum die Astln schneiden, die ich im Wald sammel. A bissl a gressers Blattl tats no vertragen.Anhang anzeigen 9943455
Gottseidank, dann warats a a chinesisches Graffl, wost vor lauter Schutzvorrichtungen net zum Schneidn kommst. Sowas hab i vurher ghabt, da hab i als erstes des ganze Blechklumpert mit der Flex obaschneidn müssn.extra neu schaut die owa ned aus![]()
![]()
funkt sichaGottseidank, dann warats a a chinesisches Graffl, wost vor lauter Schutzvorrichtungen net zum Schneidn kommst. Sowas hab i vurher ghabt, da hab i als erstes des ganze Blechklumpert mit der Flex obaschneidn müssn.
Ausserdem, schau da mal den geilen Antrieb an.... Stern Dreieck, und die Keilriemen! Die halt bis zum jüngsten Gericht.
du manst, statt der rustikalen Kettn?funkt sicha
owa wia du a technisch visierter bist, würd i bei der wippm a stoßfeder einbauen
Wow Ari des is jo a hoaßes Instrument,Hab mir heuer auch ein neues Spielzeug gekauft. Für einen Kleinhäusler grad richtig, zum die Astln schneiden, die ich im Wald sammel. A bissl a gressers Blattl tats no vertragen.Anhang anzeigen 9943455
die kettn is jo mehr das die wippm ned zu boden foit, i moan a stoßfetter die die wippm vom sägeblatt weg druckt zur ausgangsposition, die jetzt die kettn erfühltdu manst, statt der rustikalen Kettn?
Jo, und a gscheite Auflag fürs Hoiz muss I a no schwassn.
Die foit ja eh durchs eigene Gwicht zruck? Und dann muss i ja no mehr andruckn wenn i an gscheitn Böoch schneid?die kettn is jo mehr das die wippm ned zu boden foit, i moan a stoßfetter die die wippm vom sägeblatt weg druckt zur ausgangsposition, die jetzt die kettn erfühlt
do würd i mi ned drauf verlassenDie foit ja eh durchs eigene Gwicht zruck? Und dann muss i ja no mehr andruckn wenn i an gscheitn Böoch schneid?
Danke... ordentlich verschalt, das Ding... Sägeblatt fast komplett abgedeckt?
Farmy is des Deine
bei dir san gerade die gefährlichsten stellen vom sägeblatt frei, i würd sagen sicherheit geht vorDanke... ordentlich verschalt, das Ding... Sägeblatt fast komplett abgedeckt?
nee, die giebelkreuzlerFarmy is des Deine