- Reaktionen
- 106.194
- Checks
- 1
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kurz nochmal des Thema Hackschnitzel aufrollen (i bin erst beim nachlesen )ich habe es auch nicht gewusst 1SRM Hackschnitzel sind 0,5 FM 1SRM Stückholz kleiner 33cm sind nur 0,33 FM
Bei de Bauern herrscht doch immer nu Diktatur hätt i g'meint?i bleib in unserem haus und hof parlament
De Frau schofft auBei de Bauern herrscht doch immer nu Diktatur hätt i g'meint?
Naa... unser Geberation hod a blede Zeit erwischt.De Frau schofft au
Du gibst de Zügel aus da haund??Naa... unser Geberation hod a blede Zeit erwischt.
Wir haum sche bitt'goarschen sogn miaßn, weil ma an Hof kriagt haum. Mit uns haum de Oidn aug'schofft.
Jz miaß ma bitt'goarschen sogn, dass es die Jungen übernehmen und jz schaffen die Jungen an .
Mocht nix... braucht ma weniger nochdenkn
Behalt mir eh die Peitsche zurückDu gibst de Zügel aus da haund??
Nana so schlimm sama mir aber nit, oder zähle ich auch schon zur alten GenerationNaa... unser Geberation hod a blede Zeit erwischt.
Wir haum sche bitt'goarschen sogn miaßn, weil ma an Hof kriagt haum. Mit uns haum de Oidn aug'schofft.
Jz miaß ma bitt'goarschen sogn, dass es die Jungen übernehmen und jz schaffen die Jungen an .
Mocht nix... braucht ma weniger nochdenkn
host hoit die oitn und an deinigen die schneit ned okauft?Bei de Bauern herrscht doch immer nu Diktatur hätt i g'meint?
Naa... des hob i scheinbar versäumt Mein GöGa meint zwar manchmal, dass eh ich das Dagen hab, aber da brauch i eam nur stremg anschauen, dann gibt er mir eh wieder rechthost hoit die oitn und an deinigen die schneit ned okauft?
siagt ma wieda moi, wenn´s drum geht, dann ham eh wieda die weibsn die hosn aunNaa... des hob i scheinbar versäumt Mein GöGa meint zwar manchmal, dass eh ich das Dagen hab, aber da brauch i eam nur stremg anschauen, dann gibt er mir eh wieder recht
Das kennst du doch , ist auch einen Form der familiäre Demokratiesiagt ma wieda moi, wenn´s drum geht, dann ham eh wieda die weibsn die hosn aun
Ja bei dem Wetter sichersiagt ma wieda moi, wenn´s drum geht, dann ham eh wieda die weibsn die hosn aun
Freuen uns schon auf die warme Jahreszeit... hab mir gerade auf willhaben a paar Winterkleider bestellt... mit einer warmen Strumpfhose geht des scho nu
Mei redNaa... des hob i scheinbar versäumt Mein GöGa meint zwar manchmal, dass eh ich das Dagen hab, aber da brauch i eam nur stremg anschauen, dann gibt er mir eh wieder recht
Kasperl, grod du müsstest es wissen, das bei mi ned soll isDas kennst du doch , ist auch einen Form der familiäre Demokratie
ja ich weiss du lebst in einen MatriachatKasperl, grod du müsstest es wissen, das bei mi ned soll is
Bist halt keine Bäuerin