- Reaktionen
- 52.960
- Checks
- 46
Ka AhnungWo sans den olle?
Da @Mitglied #562244 is sicha bei seine Mädels und da @Mitglied #679500 liegt neben mir auf da Couch
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ka AhnungWo sans den olle?
Schoft a scho?Ka Ahnung
Da @Mitglied #562244 is sicha bei seine Mädels und da @Mitglied #679500 liegt neben mir auf da Couch
Na, der schaut grad was wegan Muni pressenSchoft a scho?
Oh ja. Zu zweit wäre das an meiner Bar im Barbereich oder Terasse gemütlicher. Leider fehlt mir die Dame mit der ich genießen kann.Feierabend, und gmiatlich a Bier im Garten zwicken
Ah wo. Allein kosts die Hälfte und is die doppelte Gaudi.Feierabend ja, aber leider alkeine
Oh ja. Zu zweit wäre das an meiner Bar im Barbereich oder Terasse gemütlicher. Leider fehlt mir die Dame mit der ich genießen kann.
An dem solls ned liegen. Mag halt einfach Gesellschaft.Ah wo. Allein kosts die Hälfte und is die doppelte Gaudi.
Sehr guat.I bin jetzt a do!
Sche urntlich waschen und in Bugl ned vagessenSehr guat.
Dafür bi i jetzt kurz moi weg......die Dusch schreit
Wia soi i den söwa woschn?Sche urntlich waschen und in Bugl ned vagessen
Dafür schau i wieder amoi was ihr aufführtsGrias di
San ned vü do heit
Bürschtn mit langn StühWia soi i den söwa woschn?
I werda probiernBürschtn mit langn Stüh
A weng vabiagnWia soi i den söwa woschn?
Bürschtn mit langn Stüh
Sooo. Jetzt für olle des interessiert.....und für de andren erscht recht.A weng vabiagn
Soi i da höffn?
Geht joSooo. Jetzt für olle des interessiert.....und für de andren erscht recht.
Hob mi sche gwoschn.....ois......sogor des Züpfi..
Nu Frogn?
Jojo, wers glaubtGeht jo
Owa so genau woit is eh ned wissn
Stimmt. Obwohl's da noch Körperstellen... na, loss mas liabaGeht jo
Owa so genau woit is eh ned wissn
Heee, i bin voi bravJojo, wers glaubt
Der wor a guad!Heee, i bin voi brav