- Reaktionen
- 63.400
- Checks
- 47
I tua mit dir liaba ned Wettsaufn
Bin eh nimma in Übung
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I tua mit dir liaba ned Wettsaufn
Do worns bei uns scho modern. Meine Eltern hom scho a Fernbedienung ghobt.Eh kloar, und nua 2 Programm am Fernseher und zum umschoitn aufgstandn
Du verlernst des nedBin eh nimma in Übung
Do worns bei uns scho modern. Meine Eltern hom scho a Fernbedienung ghobt.
Bua steh auf und schoit um. sprachgesteuerte Fernbedienung.
Frogt si nur welcherSo kurz noch Kriag hoid
Owa eigentli interessant. Do hod ma a wos zum anschaun gfunden. Jetzt hob i hunderte Sender und find nix wos ma segn wü.Eh kloar, und nua 2 Programm am Fernseher und zum umschoitn aufgstandn
Du verlernst des ned
Vorgehermodel von Alexa?So ane ham mia a g'hobt
Hot hoit dann a amoi "N..... umschoitn" g'hassn
Woa scho a geniale Erfindung
Owa eigentli interessant. Do hod ma a wos zum anschaun gfunden. Jetzt hob i hunderte Sender und find nix wos ma segn wü.
Vorgehermodel von Alexa?
Woaßt eh, die Qual der WahlOwa eigentli interessant. Do hod ma a wos zum anschaun gfunden. Jetzt hob i hunderte Sender und find nix wos ma segn wü.
Eigentlich hoch modernJa genau
Und hat im ganzen Haus funktioniert ohne wlan
VoiEigentlich hoch modern
Im Grund is ma a wurscht. Wenn i mi zu dem Kastl sitz schlof i sowieso binnen 5 Minuten. Do kinnans vo mir aus a die Teletubbis hom.Stimmt
Heit hast meistens vauf mehrere Kanäle wss, was interessant war, oda nua Schmoarrn
Mi geht Dick und Doof mehr oIm Grund is ma a wurscht. Wenn i mi zu dem Kastl sitz schlof i sowieso binnen 5 Minuten. Do kinnans vo mir aus a die Teletubbis hom.
Nochteil wor holt, das diese Uralexa immer so menschlich behandeln ham miaßnVoi
Woarn scho voi de Technik-Vorreiter
Nochteil wor holt, das diese Uralexa immer so menschlich behandeln ham miaßn