- Reaktionen
- 4.723
i moch a weiter, hob einige Monate Sauhaufen do, seit die Außenorbeit holt los gingUnd i gehs an.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i moch a weiter, hob einige Monate Sauhaufen do, seit die Außenorbeit holt los gingUnd i gehs an.
Moch iSchen Gruaß an de Mädels
in Muh oder Menschensprache?Moch i
Mei sommerliche Büroarbeit gleicht a an Saustoi.i moch a weiter, hob einige Monate Sauhaufen do, seit die Außenorbeit holt los ging
owa leise, Saatgut, Dünger und Pflanzenschutzmittelrechnungen muaß a va zwoa Johr einordnen.Mei sommerliche Büroarbeit gleicht a an Saustoi.
owa leise, Saatgut, Dünger und Pflanzenschutzmittelrechnungen muaß a va zwoa Johr einordnen.
Jetzt geh i grod die Behandlungen aun
jetzt hob i grod Unterlagen dazwischen von der Sähmaschine, wos Heut gor ned brauch
Mei sommerliche Büroarbeit gleicht a an Saustoi.
a Aundara kennt si bei mein Papiercontaina eh ned ausEin Genie beherrscht des Chaos
i hob scho 6 Ordner um mi liegnSchönen guten Morgen!
Der Aufwand in der Landwirtschaft bezüglich Papierkram wird auch immer mehr scheint es mir.
Demnächst müsst ihr eine Sekretärin einstellen
Katastrophe.Schönen guten Morgen!
Der Aufwand in der Landwirtschaft bezüglich Papierkram wird auch immer mehr scheint es mir.
Demnächst müsst ihr eine Sekretärin einstellen
wennst guat veglst mocht sie s für di gratis, i kau des ned so guatKatastrophe.
A Sekretärin wär guat. Owa zoin kauns kana. Und zum vegeln mit ihr hätt i a zweng Zeit.
owa leise, Saatgut, Dünger und Pflanzenschutzmittelrechnungen muaß a va zwoa Johr einordnen.
Jetzt geh i grod die Behandlungen aun
jetzt hob i grod Unterlagen dazwischen von der Sähmaschine, wos Heut gor ned brauch
a Aundara kennt si bei mein Papiercontaina eh ned aus
vom Reifenkaufen und Schwader repariern hob i a dazwischn
Do host eh nu a bissi a Orbeit bis da Kollege kimmt.i hob scho 6 Ordner um mi liegn
tjo, do derf ma für wos zohln wos ma gor ned bestellt hamDo host eh nu a bissi a Orbeit bis da Kollege kimmt.
Des furchtbare daran is, soiche Kontrollen derfst daun a nu söwa zoin.