- Reaktionen
- 52.284
- Checks
- 46
Morgen Mama
Grias di, Bua
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Morgen Mama
72Du bist a 71a
Bitte gewissenhaftigst die Bananenschnitten machenDe Waschmaschin i eigschoit, damit is dann nach'n orbeitn aufhänga kau, dann nochher nu Bananenschnittn mochn und nebenbei nu a Haufn aundas Zeig
Fad wird ma heit ned
Wünsch eich an schen Tog
Hast verschlafen?Guten Morgen
Schönen Vormittag
Bitte gewissenhaftigst die Bananenschnitten machen
waassd eh... da Biskuit dearf ruhig dünna sei... dafia de Creme a bissl hechaSelbstvernatürlich
Biskuit grade fertig, nur mehr auskühlen und dann wird fertig gemacht
Jössas, i glaub für'n @Mitglied #257177 machst am besten eine extra Schüssel Creme noch dazuwaassd eh... da Biskuit dearf ruhig dünna sei... dafia de Creme a bissl hecha
Jo wer steht ned auf cream pie?waassd eh... da Biskuit dearf ruhig dünna sei... dafia de Creme a bissl hecha
Jo wer steht ned auf cream pie?
Oiso i ess liaba a Cremeschnittal und Konsorten ois an Guglgupf zum Bleistift... i ... zumindest ned de Oart, auf de du do so zwadeitig auspüst
geht Beides guad ... owa auf an guadn speckign Guglhupf tät i trotzdem nu a scheen gallige Creme drauf vatrognOiso i ess liaba a Cremeschnittal und Konsorten ois an Guglgupf zum Bleistift
waassd eh... da Biskuit dearf ruhig dünna sei... dafia de Creme a bissl hecha
Du wirst zur Geburtagsbäckerin auserkoren
Muss ich noch 2 tuppperdegl mitnehmen
Pfoten weg .... meinsMuss ich noch 2 tuppperdegl mitnehmen
Muss ich noch 2 tuppperdegl mitnehmen
Und i ned dabeiPfoten weg .... meins
schaut lecker aus, dann darf man zur Verkostung kommen