- Reaktionen
- 5.708
Najo, die Decke is morgens oft sehr zerknudeltWoher soi i denn wissen wia du dei Matratze benützt?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Najo, die Decke is morgens oft sehr zerknudeltWoher soi i denn wissen wia du dei Matratze benützt?
Najo vielleicht bist a oida Raver ?Najo, die Decke is morgens oft sehr zerknudelt
Eigentlich a eingfleischta Nichttänzer, drum vasteh i des nedNajo vielleicht bist a oida Raver ?
Wo i Anfangs Apfelsaft gmocht hob, der hot sein Sturm in an oltn Milchkühler in Schach gholtnHob nu an im Kühschrank steh
Der g'hert owa eh a weg
In Wean kaun sa sie no ned entscheidnBei uns scheint sie schon
Die Wiana raunzn ihr zvüIn Wean kaun sa sie no ned entscheidn
Is oba ned gsund fia dein MognOwa das des Glumpat imma so vul Kohlensäure hom muaß
Wos soll sonst saufnIs oba ned gsund fia dein Mogn
Herr erhalte mir meine Gesundheit und die Arbeitskraft meiner Frau.Fia heit Feierabend draußn, Öpfe olle brockt und eiglagert; jetzt moch ma hoit nu a weng Wäsch
Des denk i mi über mei Frau Boss a immaHerr erhalte mir meine Gesundheit und die Arbeitskraft meiner Frau.
Wieso des?Bei oa Fuhr bin i heit gaunz in Weihnachtsstimmung kemman
So a Schlittnfohrt................Wieso des?
So a Schlittnfohrt................