- Reaktionen
- 60.003
- Checks
- 47
Woas i ned so genau. Wenns.goa is is goa.
Und dann bochst wieda frisch
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Woas i ned so genau. Wenns.goa is is goa.
I a ned, seit dem Vorjohr mei Frau Boss und davor mei MamI boch ned
I ned. Für des hob i mei Personal.Und dann bochst wieda frisch
Is bei uns a soUnd dann bochst wieda frisch
Personal hot a a schoI ned. Für des hob i mei Personal.
I ned. Für des hob i mei Personal.
Na sichaPersonal hot a a scho
Mir gehts blendend, dankeGeht's dir guad
Irgendwie is des bei mir hönga bliebn, obwoi mei Schatzl augfangt hot damit
I hob meine mitbeteiligt, kommt billigerNa sicha
Ehrlich g'sogt wär ich zu bequem zum einheizen, Glut rausräumen und anschließend auskehren. I bin zufrieden mitn Brotbackofen, do kenn i de Einstellung die uns taugt und fertig .Ma geil, sowas hätt i a gern
Vorallem hot des sehr viel Fingerspitzengefühl brauchtEhrlich g'sogt wär ich zu bequem zum einheizen, Glut rausräumen und anschließend auskehren. I bin zufrieden mitn Brotbackofen, do kenn i de Einstellung die uns taugt und fertig .
Von früher kenn i auch nu des Brot ausn Holzbackofen... des war halt manchmal unten a bisserl verbrannt
Aber ansonsten a super Geschmack
Ehrlich g'sogt wär ich zu bequem zum einheizen, Glut rausräumen und anschließend auskehren. I bin zufrieden mitn Brotbackofen, do kenn i de Einstellung die uns taugt und fertig .
Von früher kenn i auch nu des Brot ausn Holzbackofen... des war halt manchmal unten a bisserl verbrannt
Aber ansonsten a super Geschmack
Hört si noch Elektro an. Wir ham holt an IMEHost an elektrischen oder zum unterheizen?
Backen tuat jo der aufgeheizte Schamot, Stein oder Ziegel
Frechheit, jetzt muaß i jausnen gehn
Ah ehWoas i