- Reaktionen
- 19.467
- Checks
- 3
wunderschönen guten Morgen...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wia bist n du heit so spot dabei?Guten Morgen
Hulz schnein tuatsMannschoft voizählig au'tretn,
Oiso wos tua ma heit
Verpennt. Bi erst um 1 hoam kemma.Wia bist n du heit so spot dabei?
Gsantlt oder gorbeitet?Verpennt. Bi erst um 1 hoam kemma.
Hulz schnein tuats
Hob heit Nocht mein Lodewogn in die Winterferien gschickt.Gsantlt oder gorbeitet?
Mocht s bei mir weiterMia san fertig , reicht jetzt wieda a Zeitl
Meiner hätt no a poor Fuhrn.Hob heit Nocht mein Lodewogn in die Winterferien gschickt.
Er wird daunkbor seinHob heit Nocht mein Lodewogn in die Winterferien gschickt.
Jetzt muas i eam nurmehr durchchecken und daun derf a rostn. Außer es foit nu irgendwen wos ein.Er wird daunkbor sein
Jetzt muas i eam nurmehr durchchecken und daun derf a rostn. Außer es foit nu irgendwen wos ein.
Wort no, i hob mein Neffen a um sein Schwoda gfrogt, wenn gach zwoa Orsch zum sitzn zur Verfügung steh.Jetzt muas i eam nurmehr durchchecken und daun derf a rostn. Außer es foit nu irgendwen wos ein.
Hob i mia a dochtWia bist n du heit so spot dabei?
Jo eh, owa dazua kemma soid ma a. I wünsch ma an strengen Winter. Daun kau i amoi in olla Ruhe ois durchservicieren.Guat, wenn ma se fost ois söwa mochn kaun
Grod von ihm ned üblichHob i mia a docht
Vergiss es, wos ma si fürn Winter vornimmt reicht für die nächsten 10Jo eh, owa dazua kemma soid ma a. I wünsch ma an strengen Winter. Daun kau i amoi in olla Ruhe ois durchservicieren.
Jo eh, owa dazua kemma soid ma a. I wünsch ma an strengen Winter. Daun kau i amoi in olla Ruhe ois durchservicieren.