- Reaktionen
- 84.710
- Checks
- 72
In Opa haums aum Donnerstag nach der Kontrolle behoidnund der braucht hiazt sei Zeig. Mir wird vor lauter oaweit de Wochn zu kurzWieso denn des?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
In Opa haums aum Donnerstag nach der Kontrolle behoidnund der braucht hiazt sei Zeig. Mir wird vor lauter oaweit de Wochn zu kurzWieso denn des?
In Opa haums aum Donnerstag nach der Kontrolle behoidnund der braucht hiazt sei Zeig. Mir wird vor lauter oaweit de Wochn zu kurz
Jo wird scho schiefgeh. Mei Anzigs Peoblem iscdes einkaufen de Wochma ois Guade
Jungen Buam hoidI glaub in @Mitglied #574595 sei "Bierbegleitung" hotn ins Bett trogn
I glaub in @Mitglied #574595 sei "Bierbegleitung" hotn ins Bett trogn
Es hobts a AhnungJungen Buam hoid
Es hobts a Ahnung
Na sovui Auhnung is sicha ned guad.Es hobts a Ahnung
Des werd jo dramatisch eskalieren.Und jetzt sauf i mi no mit an Zitronentee nieda
Woaßt eh, sauer macht lustigDes werd jo dramatisch eskalieren.
I gönn ma a heisse Liebe.
Wenn im Teeregal mehr ogeht ois im Liebesleben
De unsare bringt das Spüzeig a, owa nochm 3. Moi kaunst das söwa hoinMit sei Stoffsau kummt a und ma muaß fort schmeißn
Dann bleibt s holt wo s isDe unsare bringt das Spüzeig a, owa nochm 3. Moi kaunst das söwa hoin
Des worn holt seine letztn ZuckungenUuuuuund Er is scho wieda weg
Des worn holt seine letztn Zuckungen
Morgen tuat a eh wiederauferstehenMoanst, wenn i des gwusst hätt, hätt i in Mariazell heit a Kerzal auzundn fia erm