- Reaktionen
- 5.888
Brauchst ned davon laufnMoanst gibts des neimoderne Zeig bei erm scho
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Brauchst ned davon laufnMoanst gibts des neimoderne Zeig bei erm scho
Und? Soi ma den Dreck daun fressn? Do geht ma die Gruam zgleich mit da Sektfloschn zum Johreswechsel über.Owa wia s ausschaut san die Deitschn wieda mol deppata wia unsere, die dürfen schon seit 1.Oktober keine stickstoffhältige Wirtschaftsdünger mehr ausbringen
Wor sicha a Erfindung ihrer AmpelUnd? Soi ma den Dreck daun fressn? Do geht ma die Gruam zgleich mit da Sektfloschn zum Johreswechsel über.
Mein Vater hat sich immer mit einer halbierten Zitrone vor dem Duschen abgerieben, das halfRiachst trotzdem
Grias diSchönen Abend
Kunnt seiWor sicha a Erfindung ihrer Ampel
Dann faung aun, wennst as 15te host kumm i wiedaGrod die die Zeichenerklärung auf mein Schlummertrunk studiert.
Erkenntnis:
1. Mindesten 16 dringa
2. Für Frauen is nix......und
3. Des Auto fohrt a ned damit.
Anhang anzeigen 13002140
Ziagt die holt so guat?Mein Vater hat sich immer mit einer halbierten Zitrone vor dem Duschen abgerieben, das half
Grod die die Zeichenerklärung auf mein Schlummertrunk studiert.
Erkenntnis:
1. Mindesten 16 dringa
2. Für Frauen is nix......und
3. Des Auto fohrt a ned damit.
Anhang anzeigen 13002140
Noch dem 10. muas i amoi schiffn. Und daun kim i nimma.Dann faung aun, wennst as 15te host kumm i wieda
Also bei ihm hats geholfenZiagt die holt so guat?
Mi grausad s davonSchlummern tuast mit mindestens 16 sann sicha guat
Noch dem 10. muas i amoi schiffn. Und daun kim i nimma.
Wenn du 10 trinken kannst ohne einmal aufs Klo zu gehen bist aber verdammt gut draufNoch dem 10. muas i amoi schiffn. Und daun kim i nimma.
Hehe, nix schwächlnNoch dem 10. muas i amoi schiffn. Und daun kim i nimma.
Mi grausad s davon
I geh bei jeder Floschn 5 molNoch dem 10. muas i amoi schiffn. Und daun kim i nimma.
I schoff so und so koane 10.Wenn du 10 trinken kannst ohne einmal aufs Klo zu gehen bist aber verdammt gut drauf