- Reaktionen
- 31.556
- Checks
- 8
In Steyr geht die nächsten Tage definitiv die Welt unterEcht? I woar am Nachmittag nu moi kurz beim Spar, woar ned schlimm
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
In Steyr geht die nächsten Tage definitiv die Welt unterEcht? I woar am Nachmittag nu moi kurz beim Spar, woar ned schlimm
In Steyr geht die nächsten Tage definitiv die Welt unter
Was war da schlimm.... Der ganz normale WahnsinnSollte mir nächstes Jahr einfallen noch einmal am 23 einkaufen zu gehen, erinnert mich bitte an den heutigen Tag
Schlimmer geht's echt nimmer
Dann würde ich einen Rettungsring oder ein Boot besorgenIn Steyr geht die nächsten Tage definitiv die Welt unter
Ich muss leider morgen numoi raus. Opa versorgen i scheich es jetzt scho
Jo bei mein Glick geht übermorgen de Welt unterVielleicht host a Glick und se woarn olle heit scho
Jo bei mein Glick geht übermorgen de Welt unter
Verstehe ich absolutIch muss leider morgen numoi raus. Opa versorgen i scheich es jetzt scho
Gute Nacht und brav seinWünsche euch einen schönen Abend, ich gehe jetzt ins Bett!
Schlof guadWünsche euch einen schönen Abend, ich gehe jetzt ins Bett!
I woar vormittogs ban Billa Plus es woarn zwar vü Leit oba es is recht locker obagoanganEcht? I woar am Nachmittag nu moi kurz beim Spar, woar ned schlimm
Des glaub i netVielleicht host a Glick und se woarn olle heit scho
Wann do ana net was um wos do geht ist des a sehr intime Frage@Mitglied #187841 wia geht'sn deine Löcher?
jo, die billa-weibsn san meistns eh gonz locker draufI woar vormittogs ban Billa Plus es woarn zwar vü Leit oba es is recht locker obagoangan
San nu do, extrem feicht und muachtln nu oiwei@Mitglied #187841 wia geht'sn deine Löcher?
Is jo in dem Forum eigentlich eh wuascht. A jeda zweite hoit da oan Zapfhahn vor de Nosn. Do san meine Löcher wahrlich es kloanste ÜbelWann do ana net was um wos do geht ist des a sehr intime Frage
Zopfhahn hob i a nu net ghärtSan nu do, extrem feicht und muachtln nu oiwei
Is jo in dem Forum eigentlich eh wuascht. A jeda zweite hoit da oan Zapfhahn von de Nosn. Do san meine Löcher wahrlich es kloanste Übel
Die Unschuld vom Land hoid.Zopfhahn hob i a nu net ghärt