- Reaktionen
- 83.777
- Checks
- 72
Hob Schicht sonst würd i eh scho im Träumerland seiWos machst du nou auf wann i fragen darf?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hob Schicht sonst würd i eh scho im Träumerland seiWos machst du nou auf wann i fragen darf?
Net vül los wannst Zeit fürs Ef host ?Hob Schicht sonst würd i eh scho im Träumerland sei
Ja gsd.Net vül los wannst Zeit fürs Ef host ?
Is jo schei mit weim dat i sunst schreibn ?Ja gsd.
Wia wenn zweng Leut im EF unterwegs wärenIs jo schei mit weim dat i sunst schreibn ?
Jo scho oba es is sehr oberflächlich sog i amolWia wenn zweng Leut im EF unterwegs wären
Naja was sonst? Wen wunderts in der heutigen Zeit noch? Oiso i hob Erwartungen und Illusionen scho länger abgelegt.Jo scho oba es is sehr oberflächlich sog i amol
I glaub jo a net mehr draufNaja was sonst? Wen wunderts in der heutigen Zeit noch? Oiso i hob Erwartungen und Illusionen scho länger abgelegt.
Auf was glaubst du?I glaub jo a net mehr drauf
Warum bin ich im Ef in meinen Profil steht das eindeutig aber das bleibt scheinbar ein Wunschdenken.Auf was glaubst du?
Dazu könnte ich a ganzes Buch schreibenWarum bin ich im Ef in meinen Profil steht das eindeutig aber das bleibt scheinbar ein Wunschdenken.
Bei den Frauen ist es natürlich noch schlimmer weil das Verhältnis zu den Männern nicht passt auf eine Frau kommen ca 2- 3 Hundert Männer vielleicht ein bißchen überspitzt aber wirklich treffen???Dazu könnte ich a ganzes Buch schreiben
Schlafmützis. Boid is Feierabend
Bei mia haum se de Foitn glei vazupdt wia i hamgaunga binZapfig is heit draußn
Bei mia haum se de Foitn glei vazupdt wia i hamgaunga bin