- Reaktionen
- 39.750
- Checks
- 1
Des und dabei immer zvü gsoffen. Jetzt hoasts wieder fostn.Zvü gfuttert oda zvü Leit oda beides
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des und dabei immer zvü gsoffen. Jetzt hoasts wieder fostn.Zvü gfuttert oda zvü Leit oda beides
Des und dabei immer zvü gsoffen. Jetzt hoasts wieder fostn.
Des liegt nur daran, dass ma zvü Verwandtschoft auf oa moi ohne Alk nur schwer verträgt.Ojee , es saufn woar GsD dezent aber futtert a genug, oda bessa gsogt zu de foischn Zeitn
Des liegt nur daran, dass ma zvü Verwandtschoft auf oa moi ohne Alk nur schwer verträgt.
I fohr mit.Anhang anzeigen 13135601
Dringlichkeit sehr hoch
Anhang anzeigen 13135601
Dringlichkeit sehr hoch
Am 22.02 geht's los!I fohr mit.
I werd des zu meiner Priorität mochn mindestens 2x im JahrOhja, des warads wieda moi
Wo fliegn wir hin?Am 22.02 geht's los!
Hurghada. A bissl Ägyptologie studieren und wenns passt planschn ahWo fliegn wir hin?
Hurghada. A bissl Ägyptologie studieren und wenns passt planschn ah
Und i hob denkt du host vagessn *zefixx*Siagst, dei Küberl, Sieb und Schauferl derf ma ned vagessn
Und i hob denkt du host vagessn *zefixx*
Ich stelle mir gerade vor wie ihr durch die Flugkontrolle kommt
Ich stelle mir gerade vor wie ihr durch die Flugkontrolle kommt
Wird a bissl runzlig seinDe Vorstellung is nu vü bessa, wenn d' @Mitglied #187841 ihrn Pharao ausbuddelt und mit ham nehma wü
Eigfaschnt und muachtladWird a bissl runzlig sein
Sie woas scho wia ma Leit mit Faschn guad vasorgtWird a bissl runzlig sein
Ich denke lieber nicht an den GeruchEigfaschnt und muachtlad
Und mit muachtln kennst di jetzt a scho ausEigfaschnt und muachtlad