- Reaktionen
- 22.368
- Checks
- 11
wunderschönen guten Morgen euch allen...

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ja Verkehr klingt gut, nur nicht auf der Straße
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wos fia a Nocht![]()
Fost goa ned, woa komischDu a ned gscheid gschlofn?
Bist mittlerweile die fünfte in meinem Umfeld die heut eine komische Nacht hatteFost goa ned, woa komisch![]()
Waschpulver?Das ist so ein weisses Pulver !![]()
![]()
![]()
Mehl!Waschpulver?![]()
Also Waschpulver knallt sicher mehr. Beim Schnupfen zB.
Das schmerzt....zu grob!Also Waschpulver knallt sicher mehr. Beim Schnupfen zB.![]()
Ich hoff, dass ichs bis umara halb 10 schaffe in AM zu sein und mit meine Erledigungen umara 12:30Uhr fertig bin.... dann würd i ma a bisserl Zeit für a Plauderstündchen abzweigenWaun bistn do morgn? Vielleicht bringama a aussaturliche Rundn zaum? ... zu de neichn Zeitn kaun i a nimma...
![]()
Asssooo, i kunt netta in da Friah, owa des is mtlw a nimma gwis...Ich hoff, dass ichs bis umara halb 10 schaffe in AM zu sein und mit meine Erledigungen umara 12:30Uhr fertig bin.... dann würd i ma a bisserl Zeit für a Plauderstündchen abzweigen![]()
Es ist echt scho schwierig, dass man sich wos ausmocht.Asssooo, i kunt netta in da Friah, owa des is mtlw a nimma gwis...![]()
Und wo is sFleisch?Nachdem meine Männer gestern meine Kochpläne sabotiert ham, koch ma's hoit heit
Bärlauchsuppn und dann Bärlauchknödel mit Butter und Parmesan![]()
Und wo is sFleisch?![]()
Aha.I hob kane so schwa oarbeitade Mauna daham wia di
De kemman scho moi ohne a aus![]()
Aha.
Heart si fost an wie a Fostnspeis in Einzelhaft.![]()