- Reaktionen
- 81.378
- Checks
- 51
So nu meine 
füttern und dann geh i wieder mit'n "großen Spritzer" spün 

I wünsch eich wos

I wünsch eich wos

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da wirst wieder sehr feucht!So nu meinefüttern und dann geh i wieder mit'n "großen Spritzer" spün
I wünsch eich wos![]()
Na prack i glaub du stehst auf großSo nu meinefüttern und dann geh i wieder mit'n "großen Spritzer" spün
I wünsch eich wos![]()
Na prack i glaub du stehst auf groß![]()
![]()
![]()
Hots ba eich net gregnet?Sodale, Vatern besucht
Wieder a poa Pflänzchen gesetzt und kauft
Jetzt chillig in den Abend gehen
Keine Ahnung. Glaub owa ned soweit i gsehen habHots ba eich net gregnet?
Ba uns hots vormittag ougfaugen und immer wieder amoi stärker dann wieder schwächer und jetzt regnets aKeine Ahnung. Glaub owa ned soweit i gsehen hab![]()
Hob mi jetzt glott numoi vo da Couch erhoben und nachgeschaut.Ba uns hots vormittag ougfaugen und immer wieder amoi stärker dann wieder schwächer und jetzt regnets a![]()
Wos hot die Couch gsogt danke für die Verschnaufpause oder wos ?Hob mi jetzt glott numoi vo da Couch erhoben und nachgeschaut.
Nene keine Regen![]()
Woa jo heut nu goa ned draufWos hot die Couch gsogt danke für die Verschnaufpause oder wos ?
Dann entschuldige woarst als Glühwürmchen unterwegsWoa jo heut nu goa ned drauf
Erst jetzt. Woa leischn![]()
Nö woa shoppen und bin meinen Tochterpflichten nachkommenDann entschuldige woarst als Glühwürmchen unterwegs![]()
![]()
![]()
War eh chillig oder?Nö woa shoppen und bin meinen Tochterpflichten nachkommen