- Reaktionen
- 38.920
- Checks
- 28
Asooo De Wiese is eh a nu grün...Anhang anzeigen 12088702
Do a bissl wos
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Asooo De Wiese is eh a nu grün...Anhang anzeigen 12088702
Do a bissl wos
Wer hod wos vo wiese gredetAsooo De Wiese is eh a nu grün...
Kaun di beruhigen, mei PV streikt heit a.Wer hod wos vo wiese gredet
Meine scho seit gestern, weils den gaanzn tog so finster woarKaun di beruhigen, mei PV streikt heit a.
A bissi wos hob i zam brocht. Owa auf de Fläche a nix in Wohrheit. Mit dem Strom wär ned amoi a Dildo angsprungen.Meine scho seit gestern, weils den gaanzn tog so finster woar
i a, an meter, dass i moi mein Puch g in ketten legen und a bissi spass haben kanni mog a an Schnee hom
Du host oba lange Ohreni a, an meter, dass i moi mein Puch g in ketten legen und a bissi spass haben kann
Guten Morgen !
den scheichn Nachbarskater dearfst dir gern abholen... der provoziert immer unser Katzen. Geht ganz nahe an sie heran ... bis er ane o'faungtKannst mir ja 1 bringen dafür hast wieder 5 Std Dauer Sex
Ja, angezuckert is des
Des wird noch mehr .....lg aus der Nachbarschaft nach......
Goa ned fein. Des verlangt nach einer heißen Wanne und oan Ochtl oda so. Is jo heut eh nix mehr zan anfangen mit mir. Immer diese Schlaftage....Es schneit wie Sau.