G
Gast
(Gelöschter Account)
so a Oran Gudan oder wos? i woas ned wia ma des schreibtNa. Bin eh a haariger Teufi.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
so a Oran Gudan oder wos? i woas ned wia ma des schreibtNa. Bin eh a haariger Teufi.![]()
Owa ned auf deine FotosNa. Bin eh a haariger Teufi.![]()
I hob kurz üwalegn miassn wos du moanst.so a Oran Gudan oder wos? i woas ned wia ma des schreibt
Es gibt jo GsD abhilfe.Owa ned auf deine Fotos
owa bist sicha dahinter kemmenI hob kurz üwalegn miassn wos du moanst.![]()
A bissi Haar derfen scho sei, kau ma so sche durchkraulenEs gibt jo GsD abhilfe.
Jojo.owa bist sicha dahinter kemmen![]()
Na, brauch i ned.A bissi Haar derfen scho sei, kau ma so sche durchkraulen
Kau ma zur Not a rasieren, wann's gar zweng werdnNa, brauch i ned.
Dafür werdns am Schädel goar.
Kummt imma drauf an, wie vümeine Brusthoor san mi heilig
des braucht imma so vü ZeitJojo.
Kaff da a Wörterbuch. Mit hods a ghöfft.![]()
A jetzt auf amoi. mein Bart kaunst a sche durchkraulen und des a wann i auzogen binA bissi Haar derfen scho sei, kau ma so sche durchkraulen
san meine wichtigsten HoorKummt imma drauf an, wie vü
Wia gsagt, a bissi is ok
I hab gsagt Brusthaar, ned BartA jetzt auf amoi. mein Bart kaunst a sche durchkraulen und des a wann i auzogen bin![]()
![]()
wählerisch a noI hab gsagt Brusthaar, ned Bart![]()
gibt do so a theorie, dass de haar bei sn mau net weniger werden, sondern nur umsiedelnNa, brauch i ned.
bei mi wird die Hochebene auch immer mehr kahlNa, brauch i ned.
Ja sicher, a weng Brusthaar hat a eh, da brauch i im Gsicht ned so vü, wias momentan sanwählerisch a no
du hast vo haar geredet,I hab gsagt Brusthaar, ned Bart![]()