G
Gast
(Gelöschter Account)
des geht ma owa auf die EierMit de Hiebe muast leben. Irgendwen passt immer wos ned.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
des geht ma owa auf die EierMit de Hiebe muast leben. Irgendwen passt immer wos ned.
bei euch bin ich am Nachmittag bei eine Begräbnis in Vorau.bei uns???????
von Vorau bin i noch a Stund weiter südlichbei euch bin ich am Nachmittag bei eine Begräbnis in Vorau.
da bin ich auch öfters in Voitsberg.von Vorau bin i noch a Stund weiter südlich
host die Autobahnabfahrt schon versäumtda bin ich auch öfters in Voitsberg.
na bin scho zuoft dort gewesen.host die Autobahnabfahrt schon versäumt![]()
Gleisdorf Süd fohr i ona bin scho zuoft dort gewesen.![]()
Und des is warum dramatisch?du woaßt scho das i in an Thread schreib wo alle in weiter Ferne von mir leben
hot ma die Ruam ned zum denken?Und des is warum dramatisch?
Denk ned imma sovui noch...
Schon und im realen Leben is des ah sinnvoll.hot ma die Ruam ned zum denken?![]()
wissn tua is eh, owa wenn i denk in welcher Region i do schreibSchon und im realen Leben is des ah sinnvoll.
Do herinnen mocht des allerdinxx recht wenig Sinn bin i vor Jahren moi draufkemma.
Und so manche Idioten muass und soll ma ah ned ernst nehmen. Und soiche gibt's da herinnen zu Hauf.
Is doch wohl egal wo und wann ma schreibt. Solang ma neamde deppat auf de Zechn steigt und sein Anstand ned gaunz verliert angesichts der Tatsache dass ma do in an Bumsforum san.wissn tua is eh, owa wenn i denk in welcher Region i do schreib![]()
tjo, a Bumsforum wo eh nix renntIs doch wohl egal wo und wann ma schreibt. Solang ma neamde deppat auf de Zechn steigt und sein Anstand ned gaunz verliert angesichts der Tatsache dass ma do in an Bumsforum san.![]()
Spaß solls machen.
Guten Morgen in die RundeIs doch wohl egal wo und wann ma schreibt. Solang ma neamde deppat auf de Zechn steigt und sein Anstand ned gaunz verliert angesichts der Tatsache dass ma do in an Bumsforum san.![]()
Spaß solls machen.
Jo ma muass jo an ned an jeden Schwanz anhüpfen....angesichts der Niveaulosigkeit mancher Männer. So ausghungert kau Frau goa ned sei...tjo, a Bumsforum wo eh nix rennt![]()
Manchmal find ma owa a Nadl im HeuhaufnJo ma muass jo an ned an jeden Schwanz anhüpfen....angesichts der Niveaulosigkeit mancher Männer. So ausghungert kau Frau goa ned sei...![]()
tjo, Angebot und NachfrageJo ma muass jo an ned an jeden Schwanz anhüpfen....angesichts der Niveaulosigkeit mancher Männer. So ausghungert kau Frau goa ned sei...![]()
najo, größer is meiner scho ois a NadelManchmal find ma owa a Nadl im Heuhaufn![]()
ups vertan, Stricknadeln sind längernajo, größer is meiner scho ois a Nadel![]()