- Reaktionen
- 85.268
- Checks
- 71
![Guten Morgen! :gutenmorgen: :gutenmorgen:](/styles/default/erotikforum/smilies/guten-morgen.png)
Moi schaun waun i heit zan schlofn kum
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
fiiiisooooo? einfach Tv ein und zack a ruh is![]()
![]()
![]()
Moi schaun waun i heit zan schlofn kum
des gehtSchönen Vormittag!
So kann das Jahr beginnen, hab überraschend heute noch frei bekommen![]()
Wo zwickts?des gehtund i bin ab heut in Stand bzw grod im Kh.
Knie hod an Dübel ois wia,und Miniskus hod an Riss und irgendwas nuWo zwickts?
Oje, des hurcht se owa ned guat anKnie hod an Dübel ois wia,und Miniskus hod an Riss und irgendwas nuirgendwas lateinisches....wos mir jo spanisch vor kummt
obwohl ich erwiesenermaßen scho a Österreicher bin. kenn mi nimma aus
oida... wos fiast denn auf? ... bist im ND gengan Puffa grennt in deim Syvestadammee?Knie hod an Dübel ois wia,und Miniskus hod an Riss und irgendwas nuirgendwas lateinisches....wos mir jo spanisch vor kummt
obwohl ich erwiesenermaßen scho a Österreicher bin. kenn mi nimma aus
na oiso i hob so nix mitbekommen ... auifeinmal war a Dübel daoida... wos fiast denn auf? ... bist im ND gengan Puffa grennt in deim Syvestadammee?
in wöcham KH bist denn?
vü zvü los um de zeitvl kum i daun a noch Bad Knallerbach![]()
vl kum i daun a noch Bad Knallerbach![]()
na gut dann halt Therapie in da Caribik Saunavü zvü los um de zeit![]()
do wirsd geheiltna gut dann halt Therapie in da Caribik Sauna![]()
eher gegeilt als geheiltdo wirsd geheilt![]()
k.A., woa i no nieeher gegeilt als geheiltis dort überhaupt nu was los?
Auf jeden Fall gute Besserung!na oiso i hob so nix mitbekommen ... auifeinmal war a Dübel daund damme hob i nix gehabt Sylvester! St.Pölten owa nur für einen Termin ausmochn
Sind meiner Meinung nicht anders als andere Tage, obwohl meine Waage sagt was anderesAlle die Feiertag guat überstanden?