Privat Diverses Die Most4tler Mischung

Ok.😂🤣😂🤣
.. ich dachte an irgendeinen Trainingsrucksack 🤣😂🤣😂
Ohne Arbeit wärs owa auch fad 🤔
Ehrlich g'sogt, mog ich mei Arbeit ziemli gern .. auch wenns derzeit gaunz schön anstrengend ist.
I mog mei Arbeit auch sehr gerne. Owa ned unter den Umständen die seit einiger Zeit herrschen.
Bin eh scho aum umschaun und bewerben.

Sodale... i geh jz ins Betterl. Sauna hod mi wieder aufgewärmt. Mir woar heit scho ordentli koid :cold:

Gutade Nocht 🙋🏼‍♀️
und Allen eine entspannende Nachtruhe und einen angenehmen Arbeitstag morgen 😊

I mog mei Arbeit auch sehr gerne. Owa ned unter den Umständen die seit einiger Zeit herrschen.
Bin eh scho aum umschaun und bewerben.
Ohhjee... des kenn ich 😧
Bei mir passte damals s' Umfeld ned und ich konnte nix recht mochn.
Super wennst so entschlossen bist und deine Situation ned anfoch so hinnimmst sondern aktiv wirst, damits wieder besser wird 💪🏻🤩

I wär dafür vermutli zu sehr Gewohnheitstier 😬🙇🏼‍♀️

Miasts nu vü im Wald machn? Wia geht's eigentlich deina Schulter?
Du merkst dir aber echt olles 😳.
Schulter is mit 2 Tage halbwegs Ruhe geben, Parkemed und Schmier bald wieder besser geworden. 👍🏼🤗.

Vorige Woche hatte da Schwiebua 4 Tage frei, da is eh wos weitergegangen 💪🏻💪🏻
A guats Viertel hauma scho, sogar einen vo de 2 ärgsten Saustall, wo a Haufen Bäume übereinander bergab lagen.
Es wird scho wieder werden ☝🏻😌
Dem Kreuz vo meinem GöGa gehts Dank Therapie auch wieder besser (i behaupt jo, des is mei positive Ausstrahlung, der er jz wieder öfter ausgesetzt ist, weil i wieder im Wald mit bin :mrgreen: )

Du merkst dir aber echt olles 😳.
Schulter is mit 2 Tage halbwegs Ruhe geben, Parkemed und Schmier bald wieder besser geworden. 👍🏼🤗.

Vorige Woche hatte da Schwiebua 4 Tage frei, da is eh wos weitergegangen 💪🏻💪🏻
A guats Viertel hauma scho, sogar einen vo de 2 ärgsten Saustall, wo a Haufen Bäume übereinander bergab lagen.
Es wird scho wieder werden ☝🏻😌
Dem Kreuz vo meinem GöGa gehts Dank Therapie auch wieder besser (i behaupt jo, des is mei positive Ausstrahlung, der er jz wieder öfter ausgesetzt ist, weil i wieder im Wald mit bin :mrgreen: )
Hab eh scho moi gsagt, Gedächtnis wia a Elefant :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Zurück
Oben