- Reaktionen
- 67.164
- Checks
- 47
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Jo so in etwa...
Jo i glaub des is es Wetter. Oder die Verspannungen. Hab eh scho muskelrelaxantien eingeworfen. Zum schlafen gehn dann numoi und a Schmerztablettn
Soll i kumma und dei grünes Waschbecken zerdeppern?Es soit vü mehr passiern!
Ist es was, was dir im Endeffekt guat tuat?Rucksackal gepackt.
Morgen geht's wieder los!
Motivation losst se ned finden
Arbeit?....nau i woas es ned...Ist es was, was dir im Endeffekt guat tuat?
Dann genieß es doch, dassd dir Zeit nimmst für dich
Ok.Arbeit?....nau i woas es ned...
I mog mei Arbeit auch sehr gerne. Owa ned unter den Umständen die seit einiger Zeit herrschen.Ok.
.. ich dachte an irgendeinen Trainingsrucksack
Ohne Arbeit wärs owa auch fad
Ehrlich g'sogt, mog ich mei Arbeit ziemli gern .. auch wenns derzeit gaunz schön anstrengend ist.
Miasts nu vü im Wald machn? Wia geht's eigentlich deina Schulter?Ok.
.. ich dachte an irgendeinen Trainingsrucksack
Ohne Arbeit wärs owa auch fad
Ehrlich g'sogt, mog ich mei Arbeit ziemli gern .. auch wenns derzeit gaunz schön anstrengend ist.
Ohhjee... des kenn ichI mog mei Arbeit auch sehr gerne. Owa ned unter den Umständen die seit einiger Zeit herrschen.
Bin eh scho aum umschaun und bewerben.
Bei mir is zum Glück wieder verflogen....Oda VL hod da Wein geholfen....
Wär natürlich a a MöglichkeitBei mir is zum Glück wieder verflogen....Oda VL hod da Wein geholfen....
Du merkst dir aber echt olles .Miasts nu vü im Wald machn? Wia geht's eigentlich deina Schulter?
Hab eh scho moi gsagt, Gedächtnis wia a ElefantDu merkst dir aber echt olles .
Schulter is mit 2 Tage halbwegs Ruhe geben, Parkemed und Schmier bald wieder besser geworden. .
Vorige Woche hatte da Schwiebua 4 Tage frei, da is eh wos weitergegangen
A guats Viertel hauma scho, sogar einen vo de 2 ärgsten Saustall, wo a Haufen Bäume übereinander bergab lagen.
Es wird scho wieder werden
Dem Kreuz vo meinem GöGa gehts Dank Therapie auch wieder besser (i behaupt jo, des is mei positive Ausstrahlung, der er jz wieder öfter ausgesetzt ist, weil i wieder im Wald mit bin )
Olle gemma malDaunn tua g'fölligst wos dagegen ...
warad jo schod um dich
Olle gemma mal