- Reaktionen
- 62.187
- Checks
- 47
Da @Mitglied #679500 is erst beim Kurs machn, muas dann wer aundara gwesn seiVielleicht is a scho gschossn worn.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da @Mitglied #679500 is erst beim Kurs machn, muas dann wer aundara gwesn seiVielleicht is a scho gschossn worn.
A WüdererDa @Mitglied #679500 is erst beim Kurs machn, muas dann wer aundara gwesn sei
Kunntat a seiA Wüderer
Vielleicht hod a sei langersehnte Schnaxxlerei endlich gfunden?Vielleicht is a scho gschossn worn.
Des warad a nu a MöglichkeitVielleicht hod a sei langersehnte Schnaxxlerei endlich gfunden?
Na. Des hätt er uns unverblümt aufd Nosn bundn.Vielleicht hod a sei langersehnte Schnaxxlerei endlich gfunden?
WoahscheinliNa. Des hätt er uns unverblümt aufd Nosn bundn.
Das heißt ja nicht das er nicht probeweise in den Wald gehtDa @Mitglied #679500 is erst beim Kurs machn, muas dann wer aundara gwesn sei
Da hätt a mi scho mitgnumaDas heißt ja nicht das er nicht probeweise in den Wald geht
Aber es gilt natürlich die Unschuldsvermutung
Jo sowieso.Das heißt ja nicht das er nicht probeweise in den Wald geht
Owa bekanntlicherweise treffen Wüderer eh mehr ois Jaga.Das heißt ja nicht das er nicht probeweise in den Wald geht
DefinitivOwa bekanntlicherweise treffen Wüderer eh mehr ois Jaga.
Und ja ich kann das behaupten denn ich kenne jede Menge JägerDefinitiv
I aUnd ja ich kann das behaupten denn ich kenne jede Menge Jäger
Kau leicht sei; und wennsd ois Sportschütze Jaga wirst, ganz sichaOwa bekanntlicherweise treffen Wüderer eh mehr ois Jaga.
Des ned , owa er hat scho gmant, was de friara graukt oda drunga ham, wias de ganzen Bezeichnungen festglegt hamJägerlatein wird er dann wohl auch schon können
Die Jägersproch is a so a Kapitel.Des ned , owa er hat scho gmant, was de friara graukt oda drunga ham, wias de ganzen Bezeichnungen festglegt ham