- Reaktionen
- 62.262
- Checks
- 47
War amoi a Überlegung wert so a Jumbotasse dann hätt i mit 2 eh glei 4-5 normaleEppa hl
Eppa glei an Kübl.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
War amoi a Überlegung wert so a Jumbotasse dann hätt i mit 2 eh glei 4-5 normaleEppa hl
Eppa glei an Kübl.
Kunt ma jo amoi a Vorstöllungsgespräch simuliern!Jap...
Keine Ahnung. Zumindest hab i am Montag an Orientierungstag und dann werd entschieden.
Ich kann mi afoch ned gut präsentieren
Ein Orientierungstag ist sicher besser als a einfaches VorstellungsgesprächJap...
Keine Ahnung. Zumindest hab i am Montag an Orientierungstag und dann werd entschieden.
Ich kann mi afoch ned gut präsentieren
Bei uns san alle am Probetag vorn Essn no davongrennt!Ein Orientierungstag ist sicher besser als a einfaches Vorstellungsgespräch
Da können beide Seiten schauen ob der Job jz passt oder ned
I drück dir die Daumen, dass du ihre 1. Wahl bist, falls du die Arbeit nachn Montag noch willst.
Bist so a wüda Hund?Bei uns san alle am Probetag vorn Essn no davongrennt!
Na, mir ham ihna eh a afoche Hakn gebn. Die Buam san halt olle nix mehr gwohnt.Bist so a wüda Hund?
Jo, i a nedNa, mir ham ihna eh a afoche Hakn gebn. Die Buam san halt olle nix mehr gwohnt.
Alles mit Maß und ZielFriahra hob a gschepft wia a Wahnsinniger owa jetzt bin i für nix mehr
Jo, Arbeit wor für mi auch alles, als Hobbyloser auch recht leichtAlles mit Maß und Ziel
Eine liebe Bekannte ist mit 56 von uns gegangen, da fragst dich echt ob Arbeit alles ist im Leben
Hobby zulegen und auch mal die Füße hochJo, Arbeit wor für mi auch alles, als Hobbyloser auch recht leicht
A Hobby kann mehr Stress sein wie jede Arbeit.Hobby zulegen und auch mal die Füße hoch
Sonst zeigt einem der Körper ganz schnell dass es so nicht weitergehen kann
Griaß diGuten Morgen Mostis
Servas. I wor nu ned draussen, owa gestern wors fast frühlingshaft.Griaß di
Bei euch auch so außergewöhnlich worm?
10 Grad plus hamma momentan
Des is a Wahnsinn, Vorgestern hamma auf da Stroßn an Eislaufplatz ghabtServas. I wor nu ned draussen, owa gestern wors fast frühlingshaft.