- Reaktionen
- 23.781
- Checks
- 43
Leida ned .Richtung Steiermork?
Ind ondre Richtung
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Leida ned .Richtung Steiermork?
Dann kommst jo immer weiter wegLeida ned .
Ind ondre Richtung
Nua fia de Orbeit. Wauns privat wird fohr i eh wieda Richtung SüdenDann kommst jo immer weiter weg
Also die Sonne entgegenNua fia de Orbeit. Wauns privat wird fohr i eh wieda Richtung Süden
GenauAlso die Sonne entgegen
Wusch bei mir vorbei und schon liegt sie in Kroatien
Waun i wuschig bin zisch i ned bei dir vurbei. Do brems i mi ein!Wusch bei mir vorbei und schon liegt sie in Kroatien
Und waun tamma dann wuschig sein?Waun i wuschig bin zisch i ned bei dir vurbei. Do brems i mi ein!
Gscheida da Schlecksl ois ois aundare@Mitglied #187841 , wieso hängt dich so der Schlecka raus?
Des denk i mia a jedsmoi@Mitglied #187841 , wieso hängt dich so der Schlecka raus?
Tuttalan seh ma scho a gernGscheida da Schlecksl ois ois aundare
Also bin i mit meine Gedanken ned alleinDes denk i mia a jedsmoi
wos schleifstn leicht nieder?Ah so a Hitz beim oschleifn....
Mein Balkontisch der woa unten scho rostig, weil scho uralt. Daun nu an neuen Teppich und a neue Plane und de Balkonsaison wad eröffnetwos schleifstn leicht nieder?
fleißig fleißig na daun kaunst da wieder de Sun auf die Quastln scheinen lossnMein Balkontisch der woa unten scho rostig, weil scho uralt. Daun nu an neuen Teppich und a neue Plane und de Balkonsaison wad eröffnet