- Reaktionen
- 157.029
- Checks
- 162
Auf was willst jetzt hinausNed bei jeden?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Auf was willst jetzt hinausNed bei jeden?
Auf was willst jetzt hinaus
Ajo der Stammi is ja jetzt geradeSag es mir du Feuchtes Taxiluder!
Mocht nix i kenn mi ah nima aus i was nur es gibt depate leit uns sau depate leit und zum 2ten kert der komische vogl do wos mitn mond sauft oda soIch kenn mich jetzt eigentlich gar nicht mehr aus... Wer will jetzt was von wem?
Was tust denn dann in seinem Thread?Mocht nix i kenn mi ah nima aus i was nur es gibt depate leit uns sau depate leit und zum 2ten kert der komische vogl do wos mitn mond sauft oda so
Mocht nix i kenn mi ah nima aus i was nur es gibt depate leit uns sau depate leit und zum 2ten kert der komische vogl do wos mitn mond sauft oda so
Der komische Vogel is scho gaaaanz lang da in dem ThreadMocht nix i kenn mi ah nima aus i was nur es gibt depate leit uns sau depate leit und zum 2ten kert der komische vogl do wos mitn mond sauft oda so
Von mir aus owa könnt bissi höflicher seinDer komische Vogel is scho gaaaanz lang da in dem Thread
"Wünsch dir was" ist eine andere SendungWär mal interessant wär hier im Thread alles „willig“ wäre von den Mädls…
PN bitte direkt an mich!
Is sein Humor , der mant des ned soVon mir aus owa könnt bissi höflicher sein
Lass da Zeit, Dir rennt nix davon..Jössas - jetzt hob i no an Thread zum Lesen
I kum in Stress....
I versteh viel humor und i mog des ah owa des is unterste Schublade ! I bin für vü zum haum owa mit Respekt dem anderen ! Sorry wenns ned passt das i des geschrieben hob owa für mi is so ! Wauns ned passt daun schreib i nix mehr !Is sein Humor , der mant des ned so
I versteh viel humor und i mog des ah owa des is unterste Schublade ! I bin für vü zum haum owa mit Respekt dem anderen ! Sorry wenns ned passt das i des geschrieben hob owa für mi is so ! Wauns ned passt daun schreib i nix mehr !
Es passt scho, derf jeda schreibn was a mogI versteh viel humor und i mog des ah owa des is unterste Schublade ! I bin für vü zum haum owa mit Respekt dem anderen ! Sorry wenns ned passt das i des geschrieben hob owa für mi is so ! Wauns ned passt daun schreib i nix mehr !
Es passt scho, derf jeda schreibn was a mog
Owa a ned in foischen Hois kriagn, wenn wer anders unterwegs is
Du bist so bledDas mit dem Hals versteht er sicher Falsch!
Er lebt eh no.allerseits