G
Gast
(Gelöschter Account)
Owa i könnt scho schön schreiben auf, nur dann fallen meine Rechtschreibfehler und Grammatikfehler noch mehr aufDes mehra versteh i eh, oda kann mas zsamdenga
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Owa i könnt scho schön schreiben auf, nur dann fallen meine Rechtschreibfehler und Grammatikfehler noch mehr aufDes mehra versteh i eh, oda kann mas zsamdenga
Des Wochenende spiel i als Faultier a mit
Do herin brauchst ned sche schreibnOwa i könnt scho schön schreiben auf, nur dann fallen meine Rechtschreibfehler und Grammatikfehler noch mehr auf
Den Koweinzal hob i a ned kennt. Erst wia i mit an Nochbarn mol gred hob hot er mi erklärt wia s früher des mal gereiht ghabt ham.Do herin brauchst ned sche schreibn
Wenn wos zvü Dialekt fia mi is, frag i eh
So ganz oide Mundartausdrück wo i ah nachdenkn muas, oda de i ned kenn, gibts eh bei uns aDen Koweinzal hob i a ned kennt. Erst wia i mit an Nochbarn mol gred hob hot er mi erklärt wia s früher des mal gereiht ghabt ham.
Da Koweinzal wor holt da Ärmste unter den Armen
Die alten Ausdrücke sind sicher kleinräumiger verbreitet, dafür gab es mehr. Man sollte aber darum bemüht sein diese Ausdrücke nicht ganz in Vergessenheit geraten zu lassen.So ganz oide Mundartausdrück wo i ah nachdenkn muas, oda de i ned kenn, gibts eh bei uns a
Nua hert ma de sowieso nimma oft
Is jo scho regionsweis im 4tel wieda anders
Bei uns gibts scho a Mostviertl LexikonDie alten Ausdrücke sind sicher kleinräumiger verbreitet, dafür gab es mehr. Man sollte aber darum bemüht sein diese Ausdrücke nicht ganz in Vergessenheit geraten zu lassen.
Jetzt denk i an das Dialekrwörterbuch " steirisch Gred ", da waren auch Leute am Werk was davon nicht viel Ahnung haben, bisserl zusammen getragen halt, owa mehr nicht.
Eigentlich schade
Es kann sogar gebietsweise stimmen, aber bei vielem sagt man bei uns anders, oder bedeutet etwas anderesBei uns gibts scho a Mostviertl Lexikon
Und der hat si echt bemüht;
Da is maximal die Schreibweise a Problem, das'd das ned dakennst
Bemüht wern sa si a hom, owa es is ned gaunz desBei uns gibts scho a Mostviertl Lexikon
Und der hat si echt bemüht;
Da is maximal die Schreibweise a Problem, das'd das ned dakennst
Najo, des is as Ef, i glaub holt wofürOiso, das i a Inspiration bin, hot a nu nia ana gsagt
Kimmt jetzt drauf an, wofia
Owa nur wenn i ned do binHallo ich schnuppere rein in dieses Thema ggg, hier gehts glaube ich um viel Spass.....
Do täuscht di.Hallo ich schnuppere rein in dieses Thema ggg, hier gehts glaube ich um viel Spass.....