- Reaktionen
- 15.171
- Checks
- 49
Des hätt i gernTaille?
Guten Morgen! Sonnenschein... !!
Guten Morgen! Bei uns scheint auch die Sonne
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des hätt i gernTaille?
Guten Morgen! Sonnenschein... !!
Wie bei mir. I schau a nu aus wie 20...Gö do schaust wos de viele Natur und frische Luft ned ois ausmocht
Na oid san de Büdln nedOda schau gaunz oide Büdl in da Galerie.
Wo glaubst war ich gerade!Muast scho wieder aufs Heisl?
So genau miassn wir des ned wissenWo glaubst war ich gerade!
Na warte ich zeigs dir gleichAnbetungswürdige Reliquie im Schrein?
Naaa, brauchst koa Foto posten.Na warte ich zeigs dir gleich
Glei amoi schaunNa oid san de Büdln ned
Ois ob du de no ned gsehn hastGlei amoi schaun
Häts da eh per pn geschicktNaaa, brauchst koa Foto posten.
Mei kurzzeitgedächtnis is net so gutOis ob du de no ned gsehn hast
Weil ich alte Frau no so a junges Gsicht hob? Oda warum?Bei dir moch i a ausnahme!
Erinnert mich an einen alten Witz von Opa.Warum sind Pfarrer im Puff so unbeliebt? Weil's immer vergelts Gott sagen und der zahlt nieNau nau so narisch oft wirds ja net getrieben
Do is NIX.....Ich wiederhole....NIX....fotogeshoppt!!!!!!Mei kurzzeitgedächtnis is net so gut
Muas jo vergleichn echt gegen fotoshop
Wann gemmas heute an?Guten Morgen
Sonnige Sonntagsgrüße
Jetzt kann ich nur verlieren wenn ich dazu was sageWeil ich alte Frau no so a junges Gsicht hob? Oda warum?
Bei solche Diskussionen hoasts.....Jetzt kann ich nur verlieren wenn ich dazu was sage
Des werd ich nu rausfindnDo is NIX.....Ich wiederhole....NIX....fotogeshoppt!!!!!!
Daun sogst hoid nix. Schreibs auf an Zettl und moch a Foto des du daun postestJetzt kann ich nur verlieren wenn ich dazu was sage