- Reaktionen
- 66.880
- Checks
- 27
Herst,brings net auf blede gedankenI würd da eher die männer daran festbinden...und mit an Knebel im Mund is nix mehr mit Hilfe schrein
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Herst,brings net auf blede gedankenI würd da eher die männer daran festbinden...und mit an Knebel im Mund is nix mehr mit Hilfe schrein
Hehe, jetzt ned den Spieß umdrahn.I würd da eher die männer daran festbinden...und mit an Knebel im Mund is nix mehr mit Hilfe schrein
Do brauch ich erst recht Hilfe!!! De woin jo mi aubindenI würd da eher die männer daran festbinden...und mit an Knebel im Mund is nix mehr mit Hilfe schrein
Gut zu wissenDas i ned loch es gibt kan Keller vor dem i Aungst hob
Des letzte Wort is sowos von unsympathisch....des wird gestrichen!!!Wer redet denn vo unfaire Mittel? Wohl eher zweckdienlich.
Und du dadast die jo wehemt wehrenDo brauch ich erst recht Hilfe!!! De woin jo mi aubinden
Jo schreib das auf, sunst vagisst des noGut zu wissen
Des san nur wichtige TippsHerst,brings net auf blede gedanken
Sichalich weil das ich wehrlos bin, bedarf es eines speziellen MittelsUnd du dadast die jo wehemt wehren
Und des warad?Sichalich weil das ich wehrlos bin, bedarf es eines speziellen Mittels
Najo i lossat mi ned festbinden...Hehe, jetzt ned den Spieß umdrahn.
Bin jo scho altJo schreib das auf, sunst vagisst des no
Du glaubst jo ned wirklich das i des varot oda?Und des warad?
Warum ned? Vielleicht täts da daun nu recht gfoin.Najo i lossat mi ned festbinden...
Mitn richtigen Spielpartner kann des scho wosNajo i lossat mi ned festbinden...
Wauns es zwa zaumhöfts daun nimm i reissausDes san nur wichtige Tipps
Na eh ned, owa probiern muas mas.Du glaubst jo ned wirklich das i des varot oda?
Gelber muskatellerSichalich weil das ich wehrlos bin, bedarf es eines speziellen Mittels
Na schauMitn richtigen Spielpartner kann des scho wos