- Reaktionen
- 76.017
- Checks
- 8
schlaf guati bin a dahin..
guade Nocht !!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
schlaf guati bin a dahin..
guade Nocht !!
und was hatten sie heute?So meine Stammgäste san dahin de haum a jeden tog a neichs Sexthema fost wia do
Um wos is' denn gaunga?So meine Stammgäste san dahin de haum a jeden tog a neichs Sexthema fost wia do
und i steh auf wos gaunz aundasi steh auf Matador
Der Anblick stimmt mich gerade depressiv.. die armen Würstchen müssen so tun als wären sie eine TorteFian @Mitglied #456711 gabats nu wos vü Furchtboaras ois a Linzertorte:
Anhang anzeigen 10055831
A Wiarschtl-Tortn.
I hob glaubt, Du schaust so traurig, weil da da @Mitglied #456711 so load tuat. Und daun des.Der Anblick stimmt mich gerade depressiv.. die armen Würstchen müssen so tun als wären sie eine Torte
Mich haben nur zwei Bier und drei Spritzer getroffen. Zwei dieser Personen habe ich herausgeholt... host in @Mitglied #600099 a scho troffn im Stadion?
Guade Nocht
Guade NochtN8 an euch
und was hatten sie heute?
Oiso heit um mein Ausschnitt und das nix sengUm wos is' denn gaunga?
Hab zwieback gegessen gar ned so schlecht des ZeugI hob glaubt, Du schaust so traurig, weil da da @Mitglied #456711 so load tuat. Und daun des.
Zufällig woaß is, dass Du grod an Hunger host, darum mocht Di der Aunblick ah traurig, oder?
Gute Nacht
Wie bist Du da rangekommen an das Zeug?Hab zwieback gegessen gar ned so schlecht des Zeug
unser lieblingsgrieche ist der in katzelsdorf.
Toller AnblickDe Kinder haben von ihrem Papa eine Kiste mit zick legotechnik Set total durcheinander... die vielleicht das könnten wir richtig Erwachsenen in Ordnung bringen ..
Anhang anzeigen 10055603