Z
Gast
(Gelöschter Account)
Bin stoiz auf di, du wirst nu a echte Bikerin![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bin stoiz auf di, du wirst nu a echte Bikerin![]()
Hob iMoch mitn Handy a Büdl wie de oide drinn wor! Wengan + und -
Nur in OÖGuten Morgen meine lieben gfrasta
Auch in oö scheint die Sonne![]()
![]()
Echt??Nur in OÖ
In Wien ist es bewölkt
Steiermark/Kärnten scheint sie auchGuten Morgen meine lieben gfrasta
Auch in oö scheint die Sonne![]()
![]()
Sicha...Vias wäsch mochn?
OÖ ist sonnigNur in OÖ
In Wien ist es bewölkt
Nimm glei an halben Liter Bremsflüssigkeit mit ( dot 4), weil die gehört auch raus.Owa dann brauch i a Service und unbedingt a pickerl, hab letztes Jahr keines gemacht
![]()
Schod, dass d' @Mitglied #478451 des grod ned miterleben kaun. Mia wearn immer mehr, des wird a Bewegung.Do pfeif i auf jeden Kuchen![]()
![]()
Ja wir sind sehr neidischSchod, dass d' @Mitglied #478451 des grod ned miterleben kaun. Mia wearn immer mehr, des wird a Bewegung.
Fois si wer ned auskennt, wos i moan: Leute, fia de s'Essen ned des Ollerwichtigste is.![]()
Des hod doch mit Neid nix z'tuan, des is a reine Einstöllungssoch.Ja wir sind sehr neidisch![]()
Den Club, wir zwei waren mal wieder aus. Und weil wir ja glauben wir sind jung und kriegen nicht genug, sind wir nach dem der Club zusperrte noch weitergezogen.Wos den?
?
Sehe ich andersDes hod doch mit Neid nix z'tuan, des is a reine Einstöllungssoch.![]()
Nochdem i in jungen Jahren draufkemma bin, wia saudeppad i mitn Auto fohr, hoba i ma des Motorradl fohrn schlauerweise söbst verboten.Bin stoiz auf di, du wirst nu a echte Bikerin![]()