- Reaktionen
- 3.086
- Checks
- 6
wünsche an schönen Guten verregneten Sonntagmorgen aus SBG nach OÖ
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ist in Kombination mit trockener Luft tatsächlich oft a Grund.Do hätten oba viele Halsweh, wenn des vom schnarchen kummt
Ahso...des hob i net gwusst...EF bildetIst in Kombination mit trockener Luft tatsächlich oft a Grund.
Weils so liep bist..Wieso?
Heit lern i lauta neiche SochnAber manche Lecken auch gerne, soll auch gegen Halsweh helfen
Ahso...manst foan mehr wenn i daham bleibWeils so liep bist..
Man oder Frau lernt nie aus!Heit lern i lauta neiche Sochn
Zur Hautpflege sois a guat sei!Am besten direkt von da Quelle natürlich
Tschuldigung hab mich g'irrt, des muss a andere Swingertante gwesn sein...Ahso...manst foan mehr wenn i daham bleib
Du, ka Problem, i bin vo meine , Rammler und untätigen geeicht, i vasteh fost oisAm besten direkt von da Quelle natürlich
I bin a UnikatTschuldigung hab mich g'irrt, des muss a andere Swingertante gwesn sein...
Warum sogt mir des koana? Hüft des gegen Cellulite ah ?Zur Hautpflege sois a guat sei!
Des was i net...und i tät mi a nur drauf verlassen das stimmt wenns a Frau bestätigtWarum sogt mir des koana? Hüft des gegen Cellulite ah ?
Do host recht...Des was i net...und i tät mi a nur drauf verlassen das stimmt wenns a Frau bestätigt
Dann hast jetzt womöglich recht schöne Därme, is jo a ka FehlaDo host recht...
I glaub i hobs paar mal falsch angewendet....meiomei...i hobs gschluckt?
Du gfoist maDann hast jetzt womöglich recht schöne Därme, is jo a ka Fehla