- Reaktionen
- 14.906
- Checks
- 15
Dann hab i ma's einbüdtIs ned woah? Des warad ma gaunz neich und nu nia ned aufgfoin!

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dann hab i ma's einbüdtIs ned woah? Des warad ma gaunz neich und nu nia ned aufgfoin!
Moanst?Dann hab i ma's einbüdt![]()
Ganz bestimmt. Bin offensichtlich nimmer zurechnungsfähig... besser i schlaf jetztMoanst?![]()
Guade Nocht!Ganz bestimmt. Bin offensichtlich nimmer zurechnungsfähig... besser i schlaf jetzt![]()
A Steroid-Schlumpf!
Net nervös wearn, alter Mann.A Steroid-Schlumpf!
Davon gibts aber Rosinen als Testikel.![]()
Biiiiiiiiitte, der ist garstig und ur gemein zu mir!Net nervös wearn, alter Mann.![]()
Anhang anzeigen 8296271 Alles wieder gut!
Ach, passt schoWos derf i dir denn heute beim Lotto ziehen lassen?
![]()
Ach, passt scho![]()
Vielleicht einfach nur de foischn Nackerten angschaut?!Wenn i nua wissad an wos mi mei Schleppi erinnert. I hob grod amoi a poar Nockerte do herin g'schaut und scho woa a leer und miad und hot neama woin.![]()
Es gibt foische Nockerte a? San des de wo ma z'schnö fertig is? I man die Geschmäcker san jo verschieden wia i in einem anderen Thread sehen musste.Vielleicht einfach nur de foischn Nackerten angschaut?!![]()
Für mi gibt's de definitiv... des san de, wo meine Gesichtsmuskeln des machenEs gibt foische Nockerte a? San des de wo ma z'schnö fertig is? I man die Geschmäcker san jo verschieden wia i in einem anderen Thread sehen musste.![]()
Wos soll i denn do sonst tuan? Oba des woas wert:Für mi gibt's de definitiv... des san de, wo meine Gesichtsmuskeln des machen
Und warum schaust denn in soiche Threads?![]()