- Reaktionen
- 14.888
- Checks
- 15
Dann hab i ma's einbüdtIs ned woah? Des warad ma gaunz neich und nu nia ned aufgfoin!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dann hab i ma's einbüdtIs ned woah? Des warad ma gaunz neich und nu nia ned aufgfoin!
Moanst?Dann hab i ma's einbüdt
Ganz bestimmt. Bin offensichtlich nimmer zurechnungsfähig... besser i schlaf jetztMoanst?
Guade Nocht!Ganz bestimmt. Bin offensichtlich nimmer zurechnungsfähig... besser i schlaf jetzt
A Steroid-Schlumpf!Schade....... mehr kann i net bieten.
Anhang anzeigen 8295311
Net nervös wearn, alter Mann.A Steroid-Schlumpf!
Davon gibts aber Rosinen als Testikel.
Biiiiiiiiitte, der ist garstig und ur gemein zu mir!Net nervös wearn, alter Mann.
Anhang anzeigen 8296271 Alles wieder gut!
Wos derf i dir denn heute beim Lotto ziehen lassen?
Ach, passt schoWos derf i dir denn heute beim Lotto ziehen lassen?
Ach, passt scho
Vielleicht einfach nur de foischn Nackerten angschaut?!Wenn i nua wissad an wos mi mei Schleppi erinnert. I hob grod amoi a poar Nockerte do herin g'schaut und scho woa a leer und miad und hot neama woin.
Es gibt foische Nockerte a? San des de wo ma z'schnö fertig is? I man die Geschmäcker san jo verschieden wia i in einem anderen Thread sehen musste.Vielleicht einfach nur de foischn Nackerten angschaut?!
Für mi gibt's de definitiv... des san de, wo meine Gesichtsmuskeln des machenEs gibt foische Nockerte a? San des de wo ma z'schnö fertig is? I man die Geschmäcker san jo verschieden wia i in einem anderen Thread sehen musste.
Wos soll i denn do sonst tuan? Oba des woas wert:Für mi gibt's de definitiv... des san de, wo meine Gesichtsmuskeln des machen
Und warum schaust denn in soiche Threads?