- Reaktionen
- 50.645
- Checks
- 30
Schauen! Essen tu ich eh fast alles! Manches halt lieber und anderes weniger gern.schauen oder essen?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Schauen! Essen tu ich eh fast alles! Manches halt lieber und anderes weniger gern.schauen oder essen?
Bei mir wa's gscheider is schauat fast ois und essat fast nixSchauen! Essen tu ich eh fast alles! Manches halt lieber und anderes weniger gern.
Beim Schauen bin i hoaglich, hoaglicher ois wia beim Essen!Bei mir wa's gscheider is schauat fast ois und essat fast nix
Ja eh i a..Beim Schauen bin i hoaglich, hoaglicher ois wia beim Essen!
Obwohl i neulich beim Fernsehen an di dacht hab. I hab ma dacht: i kann ja einfach wegschalten, oba du MUSST das sehen/hören und das noch liveBeim Schauen bin i hoaglich, hoaglicher ois wia beim Essen!
Mei des is oba liab, oba i hob do so meine Bewältigungsstrategien.Obwohl i neulich beim Fernsehen an di dacht hab. I hab ma dacht: i kann ja einfach wegschalten, oba du MUSST das sehen/hören und das noch live
Des muass ma aus Gründen der psychischen Hygiene lernen.Schen, wann ma des kann.
Booze!Anhang anzeigen 8399402Für de Psychohygiene
Sche saufen?Woaß ned ob "booze" bei mir zuatrifft.... ... i mach's ja nur dehalb:
Anhang anzeigen 8403882
Hüft's ned, schadt's nedSche saufen?
A geh!Hüft's ned, schadt's ned
Ohja, von 22:45 bis 23:00 moch i no die ZIB Nocht, vorher a poar ZIB Flash und die ZIBWieso? Gibt's koane Nachrichten mehr?
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
I find ja da ORF kunnt si langsam in ZIB umbenennen... gefühltnolle 5minOhja, von 22:45 bis 23:00 moch i no die ZIB Nocht, vorher a poa
Oba du woaßt eh mit de Flascherln geht des Woin aufi und und des kenna obi?I find ja da ORF kunnt si langsam in ZIB umbenennen... gefühltnolle 5min
Ja, dann mach da sicherheitshoiba glei moi a poa Flascherl auf
I kann eh neama... da vageht oan s'Woin a... DrumOba du woaßt eh mit de Flascherln geht des Woin aufi und und des kenna obi?