- Reaktionen
- 84.343
- Checks
- 8
des woar de blonde, gö?!die april war mir eh lieber
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
des woar de blonde, gö?!die april war mir eh lieber
i vawett mein sport-bh, dass er sie moi vanoscht hot, wiars in da motorhaubn ghängt isund is a irgendwon moi drübergrattert üba die Bonny??? des woa scho a schoafe .....
Anhang anzeigen 8649260
weils des am nm im orf zang derfn???
geh?!night rider war immer um 18:30 nie am nachmittag
Des hätt da Meikl Nie gmochti vawett mein sport-bh, dass er sie moi vanoscht hot, wiars in da motorhaubn ghängt is
hattens jetzt irgendwo ... vielleicht Prime? unsere fandens Recht witzigOida.... I Kenn De net... Sonst Müsst I zugeben, dass i a so oid bin wie ihr...
meiklDes hätt da Meikl Nie gmocht
Anhang anzeigen 8649274des woar de blonde, gö?!
kumman wieda.
geeeeeeehhhh......i vawett mein sport-bh, dass er sie moi vanoscht hot, wiars in da motorhaubn ghängt is
nur ob ich dann noch kumman kann wenns dann endlich soweit iskumman wieda.
Ja a typische Amerikanerin, heute sicher a 150kg Brummerund is a irgendwon moi drübergrattert üba die Bonny??? des woa scho a schoafe .....
Anhang anzeigen 8649260
Dauert hoffentlich no...kumman wieda.
nopeJa a typische Amerikanerin, heute sicher a 150kg Brummer
junior jammert über druckstelln auf da fußsohle wg. sicherheitsschuach
tipps? zur pediküre schicken?
Er soll öfter barfuß laufen, was macht er beruflich?junior jammert über druckstelln auf da fußsohle wg. sicherheitsschuach
Ui das nervt. Schuhe wechseln oder Einlagen wechseln oder Softeinlagen kaufen.junior jammert über druckstelln auf da fußsohle wg. sicherheitsschuach