G
Gast
(Gelöschter Account)
Ja.. Da sitz i scho mid an Dulla bei ana Poolbar..I versprechs..... i varrots nermd.
Hob des jetzt googelt.
Wann geht's los? Seids am 24. a scho durt?
![Gesicht mit Freudentränen :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f602.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ja.. Da sitz i scho mid an Dulla bei ana Poolbar..I versprechs..... i varrots nermd.
Hob des jetzt googelt.
Wann geht's los? Seids am 24. a scho durt?
Nau des wern sicha schene Weihnachten.Ja.. Da sitz i scho mid an Dulla bei ana Poolbar..![]()
Schau ma moi... Vielleicht siag i ja a paar scheene Kugerl..Nau des wern sicha schene Weihnachten.![]()
I hob grad 2,5 Std mit Ana Guade Freundin telefoniertDanke.
Naujo..... mit Fußball im TV.
I schau amoi wos si im EF tuat.![]()
Gsd san wir eh unter unsI fliag über de Feiertag nach Aruba..
Owa sogs neamt... Is top secret..![]()
Nau servas.I hob grad 2,5 Std mit Ana Guade Freundin telefoniert![]()
Bestimmt sogor.Schau ma moi... Vielleicht siag i ja a paar scheene Kugerl..![]()
Ja aber ihr/uns geht’s grad ned guad und wir haben des brauchtNau servas.
2,5 Std san scho vü.![]()
Oje..... dann weiß ich schon mit wem du telefoniert hast.Ja aber ihr/uns geht’s grad ned guad und wir haben des braucht
Du kennst sie![]()
Ja ihr geht’s gerade wirklich nicht gutOje..... dann weiß ich schon mit wem du telefoniert hast.![]()
Eben solchenGuten Moooooorgen.![]()
So einen wünsche ich dir auch!
Auch dir so einenUnd guten Morgen![]()
Meiner ist schon länger her ...Mittwoch ist mein letzter Arbeitstag![]()
Wünsche ich dir auch, glaube jedoch, dass er für dich schon vorbei ist ...Aja.....
Schönen Abend wünsche ich euch.![]()